September 2010 del 4
Förra tråden var stängd så jag påbörjar en ny
Här är tidigare trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3384124-1.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3496069.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3582647.html
Förra tråden var stängd så jag påbörjar en ny
Här är tidigare trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3384124-1.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3496069.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3582647.html
Ja, idag har vi haft sol. Jättehärligt! men hörde att det skulle blir snö imorgon.. Rena aprilvädret! Och det kanske som om det stämmer när man säger att våren luras!
kikade nu och både jag och M2b får tillbaka på skatten, perfekt att lägga i bröllopskassan! en bra fördel med att gifta sig i september.
hur går det för er tjejer?
håller på för fullt med inbjudningskorten och få klart dem, så dem kan skickas iväg.
imorgon är det prick 5mån kvar!
jo tack bara bra! Lite pyssel med inbjudningar nu under påsken. Ska försöka få dem färdigt så de kan skickar och få EN sak ur världen. Kul pyssel å andra sidan. 5 månader! Tjohoo!
Kram från en solig del av Sverige :D
Här har planeringen gått i stå i månader känns det som :/ Nu ska vi i allafall försöka få ut inbjudningarna under påsken. Tjoho :)
6 månaders förlovning igår och 5 mån kvar till bröllopet i morgon och på måndag ska vi titta på 2 bostadsrätter. Mycket som händer nu.
Måste måste köpa materialet till inbjudningskorten nästa vecka så vi kan få iväg dom.
ja det närmar sig sakta men säkert nu.
vi skrev ut våra inbjudningar i torsdags så nu sitter jag och skär ut dem till rätt storlek. m2b ska vika till papprena och sen ska de bara målas och klistras in *pustar lite för att "bara" blir ganska långrandigt*
Jag sitter med me inbjudningarna, har klippt och klistar i helgen bara banden som ska knytas om så är de klara, de kommer skickas ut om ca 4-5 veckor
Var hos svärmor/far idag och hon berättade att de vill betala fotografen åt oss och en del av maten, det tackar man inte Nej till vart jätte glad för väntade mig det inte alls.
jag ska "bara" fästa på lite dekoration på framsidan på inbjudan och inväntar paket så jag får mina snören att knyta runt dem med. sen är dem klara att skickas ut.
åhh vad snällt att hon betalar fotografen och delvis maten, sånt uppskattas ju verkligen.