• Svar på tråden September 2010 del 4
  • Blivandefrueriksson

mabcar det händer inte så mycket här heller men nu verkar alla insett att det börjar närma sig så det börjar hända lite här med.
    Men häng på här tror ingen blir förbannad
    Insåg igår att nästa månad är det dags att ansöka om hindersprövningen den gäller visst i 4 mån så beställer den i slutet på maj så är det lugnt.

Igår var vi och kollade på huset igen och det känns så bra, ska bli skönt att flytta om en månad. Inbjudningarna ska ut innan den 21 så tror vi delar ut dem i början på den veckan, vi tar snåla vägen och handlägger dem på folks lådor istället Ja förutom de 4 som bor i malmö,göteborg,umeå, och växjö blir lite långt att åka då

• Rozen

Hej!

Ska gifta mig sept-10, är det ok om jag hakar på tråden?

Har en liten undran, för alla säger olika :S
    När tänkte ni skicka ut inbjudningarna?

• Blivandefrueriksson

Rozen välkommen, vi gifter oss den 11 sep och vi skickar ut i maj. Men en del har skickat ut denna veckan redan.

• Rozen

Tack =)

Redan, oj.. Jag tänkte skicka ut som i mitten på juli och vi gifter oss den 18e.. Är det sent?
    Jag som inte ens har börjat på mina än. kanske är dax att göra det nu =)

• MabCar
    Blivandefrueriksson skrev 2010-04-18 10:02:19 följande:
    mabcar det händer inte så mycket här heller men nu verkar alla insett att det börjar närma sig så det börjar hända lite här med. Men häng på här tror ingen blir förbannad Insåg igår att nästa månad är det dags att ansöka om hindersprövningen den gäller visst i 4 mån så beställer den i slutet på maj så är det lugnt.Igår var vi och kollade på huset igen och det känns så bra, ska bli skönt att flytta om en månad. Inbjudningarna ska ut innan den 21 så tror vi delar ut dem i början på den veckan, vi tar snåla vägen och handlägger dem på folks lådor istället Ja förutom de 4 som bor i malmö,göteborg,umeå, och växjö blir lite långt att åka då
    Har ni byggt nytt hus? Själv går vi och väntar på att detaljplanen ska godkännas av miljödepartementet. Vi hoppas på att kunna börja bygga under nästa vår.
  • Jolalu

Ni som skickat era inbjudningar: vilket O.S.A har ni? Vill skicka nu, vi gifter oss 4/9 men vet inte när vi ska sätta O.S.A.

• Blivandefrueriksson

Mabcar nej vi köpte ett gammalt så att säga, vi var inne på ett nytt först då jag har mark. Men vi insåg att det blir för dyrt och med dagens fuskbyggare så vågade vi inte

Jolalu vi har 31/7 som osa datum..

• popcorn o dip

vi gifter oss 4/9 och vi skickade inbjudningarna i tisadags av många skäl... Vi har jättemycket att gör just nu och vill "få undan dem", sen har vi många långväga gäster från utlandet och de behöver boka sin resa i tid om de hade tänkt att komma. Sen har vi många gäster med allergier som gör att vi behöver lite tid med menyn plus att det är lite semester innan också. Vi satte osa till början av juni. Då har vi några månader på oss att fixa diverse saker och hinna ta det lugnt :D

• FramtidaFruSandberg

Jag fick mina första två svar idag. Jag trodde inte att inbjudningarna skulle komma ut så fort, vi skickade dem ju i fredags på kvällen. Fast vi har inte osa förrän 28/6

• mica82

vi skickar ut inbjudningarna nästa vecka och gifter oss den 4/9. Rsvp 31/7.
    Ska bli såååå skönt att få dem utskickade!

Har börjat fila på festprogrammet nu. :)

Svar på tråden September 2010 del 4