• MochA

Uppsatt eller utsläppt?

Var på bröllopsmässan i Nacka idag, var på Grand Hotell förra helgen. Nu är den stora frågan, uppsatt eller utsläppt hår??? På ett sätt tycker jag att jag är finare i långt utsläppt men samtidigt är det finare med uppsatt om man har slöja eller tiara. Det ser även ganska "festfint" ut med en snygg bröllopsuppsättning. Provfixade håret på mässan idag. Vet inte alls om det klär mig eller inte? Lägger upp bilder på bloggen maxiander.blogspot.com/. Tyck gärna till.

/ maxiander.blogspot.com/

• Svar på tråden Uppsatt eller utsläppt?
  • las vegas bruden

Jag kommer ha utsläppt! Dels för att jag inte passar i uppsatt och sen skulle inte det kännas riktigt som "jag"! Gå på din egna känsla.. Vad trivs du bäst i? Brukar du ha uppsatt hår privat?

Valley of fire 2011
  • MarieFredrik

Jag kommer också ha utsläppt men även slöja och ev tiara också. Men jag kommer nog sätta upp några slingor av överhåret. Passar bäst i utsläppt och vill inte ha något jag inte kommer att trivas i!

• las vegas bruden
    MarieFredrik skrev 2010-01-30 19:29:51 följande:
    Jag kommer också ha utsläppt men även slöja och ev tiara också. Men jag kommer nog sätta upp några slingor av överhåret. Passar bäst i utsläppt och vill inte ha något jag inte kommer att trivas i!
    Kommer också ha lite uppsatt, precis som du beskriver. Tror det blir både tiara och slöja.

Ska du gå till en frisör eller fixa håret själv?
    Valley of fire 2011
  • FramtidaFruSandberg

Spontant vill jag ha uppsatt hår men så provade jag en klänning där det var solklart att man skulle ha utsläppt hår (blev tusen gånger finare) så jag tror att det beror på hur resten av outfiten ser ut.

• MrsRobinson
    martinannsofie skrev 2010-02-03 14:17:44 följande:
    [citat]
    jag kommer att ha håret lockigt och uppsatt bakåt.... länkar den jag vill ha och stället jag hittade den frisyren för det finns jättemånga:)Lycka till!!

Jag ska göra något liknande. med halvt uppsatt och lockar bak.
  • Sebastiána

Uppsatt blir det för min del.

• Plutten2010

Hade tänkt ha halvuppsatt med lockigt hår men nu har jag svängt helt och ska ha en uppsättning med flätor i. Har en bild på Jessica Alba i mitt galleri som jag är kär i.. =) Bild finns även här z.about.com/d/jewelry/1/7/H/G/79968785.jpg Ska även ha tiara till.

• Dream Messiah
    Plutten2010 skrev 2010-02-20 23:39:53 följande:
    Hade tänkt ha halvuppsatt med lockigt hår men nu har jag svängt helt och ska ha en uppsättning med flätor i. Har en bild på Jessica Alba i mitt galleri som jag är kär i.. =) Bild finns även här z.about.com/d/jewelry/1/7/H/G/79968785.jpg Ska även ha tiara till.
    WOOOOW, himla vacker uppsättning! Go for it!
Svar på tråden Uppsatt eller utsläppt?