Vi fortsätter blanda och ge
Ore: Urs med kollegan . 46 är ju ingen ålder alls.
Förstår precis upprördheten över röran hemma. Jag avskyr också röra hemma, just för att jag ÄR hemma mer än maken stör det mig också mer än maken.
För även om man är ute mestadelen av dagen så är man ju trots allt hemma en del och då ha det rörigt. fan avd det går en på nerverna. Och hemma hos oss är det av nån jääävla konstig anledning mest makens prylar som är ÖVERALLT!
Nenne: Aj då du har åkt på foglossning. Attans.
jag hade ju foglossningen från helvetet med Roffe och för mig straffade det sig så ini bomben om jag ansträngde mig. Med borren kunde jag ju rida fram till sjunde månaden tex med roffe fick jag ju sluta långt tidigare för att det gjorde ont i flera dagar efter. och till slut var det inte värt det.
jag hade nog tagit det väldigt lugnt med skidorna för för mig blev det en ond-köpt läxa att jag förvärrade foglossningen genom att anbstränga mig.
Men visst alla är olika.
jag hade precis som vänner också två bälten ett grått och ett rosa. jag körde båda hela tiden men hade fasansfullt ont ändå.
MEN
i allt detta så var det ÄNDÅ helt underbart att vara gravid.
Ja utan den psykiska skiten då....
men fysiskt var det SUUUUUPPPPER
vill mer......
Vickan: var GLAD över att du är en kossa!
Det är ju underbart att amningen fungerar. Jag tiullhör ju själv kossa släktet med massa mjölk och en stark utdrivningsreflex. Sov fram tillls nyligen med plastad frotte och kunde spontantömma mig mitt i nätterna bara av att nån unge gnydde lite i sömnen.
Men det är ju kanon med mjölk och amning.
Men som de goda råd du fått. Pumpa inte för det bara ökar plasket.
Själv ammar jag fortfarande på natten och en gång mitt på dagen. ENBART för att det är mysigt och inte alls för att Roffe egentligen efterfrågar det hela. Men nu när han är super förkyld så är det skönt att ha en tutte och langa dit.
men nu verkar ägglossningen vara i full gång så mensen kommer vel samma dag vi drar till kanarieholmarna och då tror jag att jag slutar amma snart för att kunna ta värktabletter mot mensvärk.
men förhoppningsvis så försvinenr vel mensen en gång till efter sommaren