• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • Lapinette

Konservativ fransman! Vet faktiskt inte riktigt. Tror det är att han tycker det är mysigare, trevligare här hemma medan jag mest tycker att det är en udda grej, skönt att slippa fixa och trixa (vilket det blir om vi har det hemma även om vi beställer catering).

• Lapinette

Sen har han fått för sig att vi ska dansa! Vilket jag normalt inte är emot men jag orkar inte fixa/hyra något större ställe och allt arrangemang som blir kring en sådan fest.

• Lapinette

Vilken mage!!! Och nattkatten fick också vara med på bild. Attans vad söt du är nenne!!!

• MSW

Åh nenne! Vilken liten söt mage! Gött att allt såg bra ut hos bm!

Lappis: Tycker också att det verkar häftogt att ha minglet där! Och som du sa så är det juh lätt att komma en stund, om man inte vill vara med hela kvällen, men ändå komma en sväng..

• Telis

Tack för kommentarerna om Delicard! Det får bli ett sånt.

• nennesjuttioåtta

Telis – tyckte också de lät som en jättebra idé med Delicardet! 

Tack, tack! Är det en tjej- eller pojkmage nu då?

• Lapinette

nenne - jösses, sånt kan inte jag men jag trodde vi hade "bestämt" att det är en tjej !

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge