Hur ego får en brud vara egentligen???
Jag slöläste just lite trådar och den här fick mig undrande:
www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3594864.html
(Jag säger inte vem som hade rätt eller fel här, använder bara tråden som exempel på en trend!)
Den här tjejen syster verkar ju lite egen, men även om syrran drar in och börjar planer bröllop samma månad så kan jag inte förstå vissa av kommentarerna. En större del av de som svarat på tråden tycker att syrran är en egotrippad brud och några föreslår t o m att tjejen som frågar ska göra saker för att jäklas, typ lägga bröllopet så att syrran ej hinner resa på bröllopsresa.
Är det verkligen en åsikt här på BT att man får bete sig hur som helst bara för att man ska gifta sig??? Har läst många trådar nu som handlar om att man är sjukt upprörd för att det inte blir exakt som man tänkt i detalj. Är det inte äktenskapet som ska stå i fokus? Har jag missförstått något, är det egentligen så att bröllop är något man gör enkom för brudens räkning? Andra trådar har uttryckt att man skickat de fulaste inbjudningskorten till nån man inte tyckte om, andra kräver att tärnorna ska köpa klänningar för flera tusen kronor oavsett hur användbara de kommer vara senare eller ej.
Är det plötsligt tillåtet att vara en egotrippad superbitch bara för att man ska gifta sig?