Gomorron!
Ajdå Ab Fab, lite extra tid i London ser jag. Hoppas att det går bra med förja & hyrbil idag! Träffade några engelska kollegor igår em, som skulle flyga hem senare, men det lutade åt hyrbil även för deras del. OM de fick tag på ngn vill säga, hörde att hyrbilar tar skut också, hertz skulle inte ta emot nya bokningar förrän på måndag
En av mina närmaste kollegor har planerat att flyga i jobbet till KL/Malaysia idag & sen vidare till Sidney om en vecka, men det lär ju bli uppskjutet några dgr. Snopet! Hyrbil & färja är ju inte riktigt aktuellt i hennes fall
Ska Tinga till Japan?! Coolt! Min syster var där med sin familj för drygt en månad sen & de var alla supernöjda.
Champagne, åhhh, vill också! Mannen & jag får absolut se till att åka dit på nytt så småningom! Bil skulle jag absolut ha om vi åker dit igen, vi vill ju kunna åka runt bland de olika vingårdarna. Vi bodde på ett supermysigt hotell i en liten by strax uatnför Epernay, som vi hittade av en ren slump www.touraine-champenoise.com/accueilgb.asp Åt en underbar middag där med. Minns fortfarande att Richard Juhlins Champagnebok låg i receptionen med dedikationen "To my favorite hotel in Champagne!"
Sen minns jag att via hans bok fick vi tips om en champagnebutik inne i Epernay, otroligt välsorterad & det var "Madame xxx" som drev den. Är rätt säker på att jag skrivit ut adressen här i en annan tidigare restråd, men har glömt det just hu. Ska dock finnas sparat hemma, om intresset finns!
Tinga - härligt med barnfri helg & besök på PM! Var inna på deras hemsida nyligen, såg kanon ut!
E11a, vad trist med maken som fastnat i Zurich! Hoppas han kommer hem snart!
Ab Fab - den där bokhandeln du skrev om - den har jag också varit inne i - där kunde man strosa runt läääänge
Imorgon drar vi för övrigt till Oslo - tur att vi ska ta bilen & inte flyga
Enligt mannen tar det numera bara tre timmar att köra, så då är vi ju snabbt uppe. Inte varit där på typ femton år
Ska hälsa på mannens syster lör-sön. Kul att komma iväg en sväng!