"Stranden" förstördes i en storm, jag vet inte om de har hunnit ordna till den igen. Den var dock troligen inte speciellt bra innan heller, det tror jag nämns i resekatalogen.
Det finns ju dock fantastiskt stora pooler och jag badar hellre där än i havet. Hotellet är fräscht och fin, visst är inte rummen jätteroliga, men det är de ju oftast inte på charterhotell så det hade vi inte förväntat oss.
Det är inte alls långt in till Cala Bona eller Cala Millor (de är ju "ihopvuxna") men så speciellt roliga är ju inte städerna. En massa affärer och restauranger finns det där i alla fall (skall återkomma med namn, måste fråga min blivande).
Jag antar att du inte bor på ett sådant charter-familje-hotell om du vill ha en massa spänning och äventyr, då hade du nog valt något helt annat. Om man dock vill ha en sol och badresa, med allt vad det innebär blir du nog inte besviken.
Jag rekommenderar att se någon av hotellets egna shower, låter lite töntigt kanske men artisterna brukar vara hur duktiga och proffsiga som helst.