• ElinDaniel

Delta gärna i min enkla undersökning :)

Kort och gott:

Vem är äldst i ert förhållande? :)

• Svar på tråden Delta gärna i min enkla undersökning :)
  • machup

min blivande make är ett år yngre än mig.

• iregnet2010

min m2b är två veckor äldre.

När vi sökte "samma" sommarjobb en gång var dock de två veckorna mkt viktiga eftersom jag inte blev kallad på intervju eftersom jag var för ung... (det var iiiinte aaalls för att jag är tjej...)

• Andreas flicka

iregnet

Haha... helt oootroligt!

• Summer2010

Jag, lite drygt 5år äldre än min M2B

• Dejli

Min kille är 7 år äldre än mig :) Fast å andra sidan så tror folk ofta att jag är lika gammal som honom (dvs ca 32) så vi passar väl ihop då :P

• Äntligen2010

Min livande make är 6 år äldre än mig.

• ElinDaniel

Kul att höra om allas åldersskilnader. Tycker ändå att det är fler brudar som är äldre än sina killar, än vad jag hade trott. Nu är ju ålder visserligen inget mer än en siffra... Men ändå ;)

• Rapsbrud

Jag är 5 dagar äldre... Jag är född på en söndag och han på fredagen efteråt på samma bb, sen på lördagen åkte mamma och jag hem eftersom (enligt vad mamma skrivit i sin dagbok) kom så skrikiga bebisar på fredagen...

• Rapsbrud

Jag är 5 dagar äldre... Jag är född på en söndag och han på fredagen efteråt på samma bb, sen på lördagen åkte mamma och jag hem eftersom (enligt vad mamma skrivit i sin dagbok) kom så skrikiga bebisar på fredagen...

• 0Maria0

Jag är fem år och 24 dagar äldre än min sambo; han 25 och jag 30 (i ett par veckor till...)

Svar på tråden Delta gärna i min enkla undersökning :)