• ElinDaniel

Delta gärna i min enkla undersökning :)

Kort och gott:

Vem är äldst i ert förhållande? :)

• Svar på tråden Delta gärna i min enkla undersökning :)
  • Sebastiána

Min kille är 8 år äldre. Vi "möttes" första gången på telefon och då hörde jag fel och då trodde jag att han var 2 år yngre än mig. Kändes positivt tyckte jag...hihi...men nu vill jag inte byta!!!!

• Sebastiána
    ElinDaniel skrev 2010-01-14 09:44:35 följande:
    Intressant :) Ville kolla om det är som klychan säger. Att tjejer vill ha en äldre kille. Främst pga. mognad... Ni tjejer som är äldre än er blivande/man måste ju ha hittat en riktigt mogen filur! ;)
    Jag ville egentligen ha en yngre kille, men nu blev det som det blev!
  • MollyAlex

Då kommer jag väl här o slår rekord ;)
    Jag e 8 år äldre än min m2b, men för det mesta känns det tvärtom,hihi

• Fårävvör

Jag kan nog också säga att jag hyfsat medvetet hittade någon som var äldre än mig. Jag var 20 när vi träffades och då var jag lite trött på att de killar jag träffade i min egen ålder hade fullt upp med att komma på vilka de var och ha tuffa fasader hela tiden. Jag ville helt enkelt ha ett förhållande, inte ragg! Jag träffade också min sambo på nätet, och hade koll på kall-fakta som sagt!

Men om det är mogenhet eller inte, det beror nog på hur man ser det. Han är mogen som i att han vet vem han är och har inget emot att fåna loss fullständigt. Men samtidigt, han kan vara riktigt sött fånig ibland!

Zia 20090618 skrev 2010-01-14 11:22:31 följande:

Min fästman är drygt 2 år äldre än mig. På sätt och vis var det ingen slump, eller hur man nu ska säga:P Jag valde ju inte efter ålder precis;) Men vi träffades ändå ganska unga (jag var 17) och då var killarna i min ålder för omogna enligt mig.. Tror det är rätt obetydligt egentligen, men då var det ett stort plus att han var äldre än mig;) (träffades på nätet så visste ju all sån "kall fakta" innan)
  • Zia 20090618

Fårävvör: Där satte du fingret på det! Det handlar nog mer om att hitta någon som vill samma saker och är man kring 20 och vill ha det seriösa förhållandet och inge ragg så kanske inte jämnåriga på krogen är det man tittar extra efter. Fördomar, javisst;)

• Niini

Zia 20090618 skrev 2010-01-14 12:33:00 följande:

Fårävvör: Där satte du fingret på det! Det handlar nog mer om att hitta någon som vill samma saker och är man kring 20 och vill ha det seriösa förhållandet och inge ragg så kanske inte jämnåriga på krogen är det man tittar extra efter. Fördomar, javisst;)
    Vilket leder mig in på vad jag alltid kommer att tänka på nu som då, hur f*n en 21-åring ser något i en 16-åring! Men tro inte annat än att jag är otroligt glad att han såg nånting i mig även om jag inte har en susning om hur och varför ;)
  • Allez

Jag är på dagen 4 åt äldre än min man.

Svar på tråden Delta gärna i min enkla undersökning :)