Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning för 7:e gången

Heeeej didis! Jag såg en sådan där kälkfärd på något reseprogram på TV-tjohoooo vad kul!

*mumsar Aletas praliner och dricker kaffe*

• passionsblomman

Aleta förresten, du har inte sett en ensam damhandske i svart skinn ligga och skräpa någonstans? Jag hade bara en i jackfickan i morse och jag har inte varit iväg någon annanstans än till dig.

• passionsblomman

Haha, jag rensade minsann noll och inget. Jag vaktade mest din mammas Rhododendron (lurigt ord det där)
    Jo, den är fodrad och sydd lite sådär "fyrkantigt" med streck om du fattar hur jag menar. Strl 7,5 är det och "getnappa" står det i den jag har här.
    Det är så typiskt mig att sumpa handskar åt alla håll jämt....

• passionsblomman

Didis, jag smider planer för fullt på att sammanföra din make och Aletas...
    Både jag och min sambo är väldigt säkra på att de skulle gilla varandra.

didis skrev 2010-03-01 13:35:36 följande:
    Åh, vad avis jag blir - en tantträff! Och utan mig! *surar*
  • passionsblomman

Visst är det ballt! Att man kan internääät-lärakänna folk så man redan vet att man gillar dem menar jag. Det är ju skitroligt!

• passionsblomman

Sonja, jag hade också 75%. Och det var ju normalt stod det väl?

Ingen av oss utger oss väl för att vara musikutbildade?

• passionsblomman

Solen värmer! Massor och ordentligt!

Jo, för när man kommer ner till köket och kollar termometern som sitter på norrsidans _kalla_ vägg så är det bara runt de 15 grader det brukar när man inte eldat på morgonen utan kommer nersjavande såhär mitt på dagen.

MEN i mitt sovrum som ligger på södersidan har temperaturen stigit grad för grad hela morgonen så nu är där nästan 22 grader varmt! Och eftersom kontoret här där jag sitter intill köket också har söderläge, så är det rikitgt varmt utan att jag eldat!

Det betyder att vårsolen är här förstår ni! Snart kan jag säkert leta flera Vintergäck.

• passionsblomman

Didis, jag ser det mer som ett friskhetstecken fårn din sida.
    Vore reaktionen "jaha, jaja, det löser sig" skulle jag undra om du kanske börjat knarka några roliga substanser du tillskansat dig i kraft av ditt yrke.

Ett modershjärta tillhör aldrig mer en själv helt och hållet, kanske knappt alls i själva verket. Så är det bara.

• passionsblomman

Aleta! Åh vad jättetråkigt! Stackars stackars lilla hästen! Och stackars dig!

Åh vilket jobbigt beslut och så himla sorgligt.

Mitt i allt måste jag dock le lite åt makens motstånd mot 4:or.

Du kanske kan starta en liten ridskola där i krokarna, med shettisarna menar jag?
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången