• Malla och Mojje

Ni som gift er - snygga eller sköna skor?

Ni som redan gift er - ångrar ni era skor av någon anledning??

Jag är inne på att köpa ett par riktigt bekväma brudskor från Rainbow. De är ju inte direkt snygga men jag är så rädd att få ont i fötterna!! Ångrar jag mig tror ni? Jag kanske inte känner mig fin nog? (klänningen är lång med släp så de kommer knappt synas..)

Tacksam för råd!

• Svar på tråden Ni som gift er - snygga eller sköna skor?
  • KatjaB

jag har köpt ett par fina skor med 5 cm klack, så att de inte blir så höga att man inte orkar gå i dem.
    Men om du inte egentligen vill ha de skorna du funderat på för att det inte känns uppklätt så kan du ju tex ha ett par ballerinaskor, det finns ju många fina utav och är bekväma.

• mittid

Måttbeställde skor, Melody, från "Matildas fest" med 3,5 cm klack, som satt perfekt och kostade 450:- både snygga och sköna! Finns i många modeller, färger och klackhöjder.
    Tips: Om du måttbeställer så mät båda fötterna och beställ efter största måttet.

• Mamsellen på smällen

Har köpt ett par skor av märket Rainbow från www.dansshopen.nu. Mycket bekväma! modell Angel, kostade 955:- Klackhöjd på 5 cm.

• AnnBo

Jag ett par skor (10 cm klack) till vigseln, de var visserligen sköna men jag hade inte gått in dem så mkt som jag velat så jag packade ner ett par "partyskor" (7 cm klack) med, ett par av de högklackade jag hade hemme, redan "partade" i
    Så efter middagen bytte jag helt enkelt skor.

Märktes knappt med längdskillnaden, klänningen blev ju skitig i vilket fall, men jag kunde iaf studsa upp o ner på dansgolvet tills klockan blev 03

• Sebastiána

Min syster valde ett par riktigt bekväma men också snygga skor när hon gifte sig och det var hon glad över. Jag tänker göra samma sak och har faktiskt redan ett par ballerinaskor från Vagabond i vitt och silver (blommönster) som jag ska ha. Det är lite svårare att njuta av middagen och festen om man har skoskav och tanken är att klänningen ska vara så lång så att man inte alltid ser skorna.

• Sebastiána

...kan tillägga att min BM inte är så lång och även om han gillar högklackat vill han helst inte att jag är 5 cm längre än honom i kyrkan, så ballerina är OK för honom

• WoMyN

Jag vill ha båda och! :)
    Jag har av erfarenhet från mina "vanliga" skor att om man betalar, så får man båda och.
    Det som är konstigt är dock at jag hade inga problem med att köpa klänning, men skorna är mycket värre att få tag på!

Jag har lite bredare fötter, men små (typ 35).

I februari åker jag till London, och då ska ag forsöka att hitta, finns det inte där finns det vel ingenstans:)

Nån som har några tips?:)

• Önskebrunnen

Absolut sköna!
    Eller som jag gjorde,jag bytte skor när partyt drog i gång....Jag hade lång klänning så det var ingen som tänkte på det.

• furillen

sköna! det är en lååång dag. jag hade skor från rainbow, ångrade mig inte en sekund. man ser ju mest tån på skon ändå.

• Eftertioår

Jag vll ha både och!!! Har fastnat för skorna jag har på min bild från Pernillas brudbutik. Ska höra mig för om nån har koll på om dom är sköna.

Svar på tråden Ni som gift er - snygga eller sköna skor?