7/8 2010?
Är det nån mer än jag och min m2b som ska gifta oss då?
Är det nån mer än jag och min m2b som ska gifta oss då?
Idag var vi och kikade på vigselringar...
Min BM vill ha en ring med några stenar i och det ska han självklart få.. det idiotiska är att den ringen han vill ha inte tillverkas i hans storlek 20,75 utan bara till 20.. och säljaren vägrade höra med guldsmeden om han kundre göra den större...
Jag hittade en jättefin från Schaling för Hallbergs som jag nog kommer beställa.. vi har just nu 30% rabatt på hallbergs så de blir nog att beställa den där då jag kommer få 3500kr i rabatt på den.. :)
Vi har bokat festlokalen. Det är så långt vi har kommit rent praktiskt. Vi ska gifta oss utomhus, vid ett raukfält på östra Gotland och ha festen i en bygdegård som ligger precis vid havet. Planerar att skicka ut inbjudningar i januari, eftersom vi kommer att bjuda många långväga gäster. Det är så långt vi har kommit, men det är ju ett tag kvar så vi ska nog hinna allt ;)
Vi ska också gifta oss då!! =) Var och provade klänningar i dag!
Sörön10: hittade du någon som du gillade?! Grattis förresten =)
Tack! =)
Jodå.. det fanns några fina! Men ingen så fin som de jag sett på nätet! Nu vet jag iaf att jag passar i modellen! Ska bara försöka leta upp just den klänningen också för att få se den IRL innan jag bestämmer mig! =)
Har du hittat någon?
Sörön10: Jag har en eller två att välja mellan på nätet men jag har inte provat någon klänning än. har en växande mage ivägen! Så det blir till att prova så fort bebben har kommit ut och jag är lite slankare =)
Tänkte du beställa en "kina Klänning"?
Å vad spännande! =)
Ja, jag har nog tänkt mig en kinaklänning.. Så jag kan designa lite själv också! Skulle inte ha råd med vad jag vill ha annars, misstänker jag.. =(
Vi ska oxå gifta oss då.
Superagstarfia undrar lite över rabatten på Hallbergs är det något lokalt i en butik eller har du hittat en kupong i någon tidning? Har också hittat min ring på Hallbergs och 30% skulle inte sitta helt fel.
Vi kommer också att gifta oss 7/8!
Vi har bokat kyrka, restaurang. I veckan köpt jag också min drömklänning. Eftersom vi har en del gäster från utlandet har vi också skickat ut save-the-date-kort.