• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • minimis

Vi måste nästan skriva det då jag är delägare i företag o fastigheter, det är kanske inte så smidigt om man måste dela på dem sen. Men annars delar vi på allt :)

CeKe skrev 2010-01-25 16:26:26 följande:
    Vi har nog också tänkt skriva äktenskapsförord... Som sagt, lätt att vara överens nu när kärleken är på topp, men antagligen inte om allt skiter sig
  • minimis
    minimis skrev 2010-01-25 17:02:07 följande:
    Vi måste nästan skriva det då jag är delägare i företag o fastigheter, det är kanske inte så smidigt om man måste dela på dem sen. Men annars delar vi på allt :)
    Inte för att jag räknar med att skiljas, men det gäller även vid dödsfall då jag inte förvärvat dessa själv så ska de ju hållas kvar i min familj, alltså familjen jag är född i :)

Håller för övrigt på att leta efter band till bröllopet. Fått en hel del intressanta svar, men jisses vad svårt det är!!!
  • CeKe

Idag har jag köpt en symaskin Har tänkt göra det ett bra tag, men nu bestämde jag mig för vad jag skulle göra med en del av pengarna som jag fick när jag fyllde 30!

Så nu ska det börja sys! Men symaskinen får i o f sig tävla med ett 3000-bitarspussel om platsen på köksbordet... Kece vill nog bra gärna få det fanskapet färdigt, men jag tror han försöker trolla, för han har ingen som helst tålamod att sätta sig med det. haha, vi har bara hållt på med det från och till i drygt två år

• Korallbruden

Jollyo: Jag letade några gånger i veckan på deras hemsida då jag också är kräsen på vad vi skall ringmärka mig med . Då de har en ganska så stor genomströmning på smycken så tog det mig ca 10 månader att få det jag ville ha inget är omöjligt ville jag säga med mitt inlägg och ibland kan man ju bygga om ringen så den blir perfekt och bra mycket billigare än 14 000 kr

• Kärleken9

Ett tips då det gäller att hitta band är att titta på blocket.se slog mig igår då jag kikade där efter brudskor och fick upp några band, fråga mig inte hur, men jag hade inte alls tänkt på att kika där. Tyvärr hittade jag ingen solist till kyrkan där heller...

• Tokisen

Kärleken9
    Vi hittade vår serveringspersonal på blocket, så har man tur kan man hitta mycket där oxå.

Ingen som du känner som känner någon som sjunger fint?

Vi kan kanske hjälpa till om vi vet vart du bor i landet

• Kärleken9

Vi kommer att vigas i södra halland. Min sambo kommer därifrån så jag känner ingen, av naturliga skäl kommer själv från norrland och det är där vi bor , men inbillar mig att det kanske blir lättare nu när allt blir officiellt i februari. Ja blocket och tradera är bra i dessa sammahang.

• Tokisen

Okej, då kan jag tyvärr inte hjälpa till.
    Hoppas någon hoppar fram och säger att jag kan sjunga i kyrkan när allt e officiellt.

• källerudd

Jag har en fråga om det där med ringar. Min sambo vill köpa och välja min ring, vilket jag tycker är helt oki och ska bli spännande. Dock har jag några restriktioner, den ska vara i vitguld och ha stenar kanske inte runt om men iaf på ovansidan... (han tycker oxå den ska ha stenar, dock tycker han rödguld är finare, men det är ju jag som ska ha den :P), Hur mycket kan en sådan ring kostar. Kan inget om slipningar på stenar el liknande..Tycker era ringar verkar vara jätte dyra och jag tror inte min m2b är beredd att lägga ens i närheten av det..men om jag börjar bearbeta honom på att ringar är dyrt så kanske det inte blir som en chock för honom vilket jag annars tror det blir.

Kommer inte ihåg va våra förlovningsringar kostade...

• JollyO
    Korallbruden skrev 2010-01-25 18:55:21 följande:
    Jollyo: Jag letade några gånger i veckan på deras hemsida då jag också är kräsen på vad vi skall ringmärka mig med . Då de har en ganska så stor genomströmning på smycken så tog det mig ca 10 månader att få det jag ville ha inget är omöjligt ville jag säga med mitt inlägg och ibland kan man ju bygga om ringen så den blir perfekt och bra mycket billigare än 14 000 kr
    Jag har hittat någon som kanske skulle kunna passa, men kan man slå ut en ring med kanalinfattade prinsesser? En hel mm dessutom... Vet någon vad det kan kosta?
Svar på tråden Juli 2010