• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • karena

Hej alla! En ny maj-brud här. Kul att få några att prata med, vi håller vårt bröllop hemligt ända fram till prästen - så det börjar kännas tungt nu med hemlighetsmakeriet. Vi skall åka utomlands på semester med hela tjocka släkten så det blir lite pusslande och smusslande. Har ännu inte bestämt klänning eller blommor, som ni förstår får ju iaf klänningen vara av en mindre otymplig variant eftersom den får bo i resväskan en dryg vecka innan det är dags.
    Som sagt det skall bli kul att höra vad ni andra planerar osv!

• Rapsbrud

Hej karena, välkommen hit! Var & när ska ni gifta er?

• snuttfia

Välkommen hit Karena! Vad spännande med en sån överraskning, låter superkul ju!

• majsan801

Ok blev lite stressad just nu när jag inser att det redan är 1 mars ahhhh inte långt kvar nu men massor att fixa.

• Rapsbrud

EmMagnus: Stort grattis på födelsedagen!

• Hannaibröllopstankar

Välkommen hit Karena och grattis EMMagnus!

Nu har jag beställt bröllopsbubblor, pussklockor och strumpeband. Har ingen aning hur jag ske se ut under men ett strumpeband får man väl ändå ha!?! Känns det inte lite varmt med strumpbyxor i slutet av maj? Känner att jag inte vill ha korsett om jag inte ska ha strumpbyxor , antingen allt eller inget. Nu lutar det mest åt en axelbandslös snygg bh, fina trosor och strumpeband.

• EmMagnus

Åhhh, tack vad du är snäll!

Rapsbrud skrev 2010-03-01 11:37:23 följande:
    EmMagnus: Stort grattis på födelsedagen!
  • EmMagnus

Tack Hanna och välkommen Karena!

Jag beställde också bubblor igår, blir spännande att se när dom kommer hur dom ser ut i verkligheten.
    Hanna: Jag är av den åsikten att man alltid ska ha strumpbyxor på fest, och särskilt på bröllop. Jag var på bröllop i augusti och det finns strumpbyxor (tror att dom jag hade var Wolford) som är nude, det syns alltså inte att man har strumpbyxor. Dessutom tyckte inte jag att det blev varmt och kladdigt som det kan bli med andra strumpbyxor när det är varmt.

• snuttfia

Grattis EmMagnus :) Ha en bra födelsedag!

• Hannaibröllopstankar

Tack EmMagnus för svaret med strumpbyxorna. Är det någon gång man ska ha hela kittet av underkläder så är det ju när man ska gifta sig, jag är så kluven hur jag ska göra. Kanske man ska lyxa till det då och köra hela historien. Får börja leta nu då.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4