• Chris24

Orolig...

Gud, svärföräldrar och svärmamma, jag blir så trött!

Alltid ska man, precis som du, precis som jag själv också gör, fast jag inte ens borde, så tänker man på dem, vad dem ska tycka, varför osv osv osv.. varför! Det är väl för fan inte deras problem?!

Min svärmor är ju en mardröm just nu, hon bölar för att vi ska ha ett bröllop i Libanon, hon bölar för hon känner sig utanför, hon bölar för allt, hon bölar nu för att hennes efternamn inte får vara med i våran, vi har bestämt för att vi ska ha hans och jag ska behålla mammas, finns ingen annan som kan bära mammas efternamn vidare i familjen nämligen förutom jag själv och jag älskar mamma otroligt mycket som betyder otroligt mycket för mig, som morfar gjorde innan han dog och vill därför föra namnet vidare, nåt konstigt med det?

Nej men då blir det kalla baliken för det också, hon "får inte föra sitt danska namn vidare genom sin son men hans JÄVLA pappa får" som hon alltid ska hacka på såklart, hennes andra son har ju hennes namn! räcker inte det?!

• Chris24
    Mamli skrev 2009-12-02 11:39:21 följande:
    de gick så långt ett tag att han bröt med dom..men jag fick ihop dom igen..åh, skit också.
    Haha, så gjorde jag med blivande och hans mamma 2ggr innan när dem slutade prata och sen fick jag ändå mest skit av henne, hahaha

Gör som Imma skriver, tyckte det var kanon, skit i det helt enkelt. Dem är inte värda det och dem bestämmer absolut inget. Sen vilka tår ni trampar på, får va skitsamma, om dem inte kan va mer glada och mogna än så. Ärligt talat, så länge du och din man är lyckliga och din son mår bra, så skit i alla andra runtomkring dig. Det har jag fått lära mig.
Svar på tråden Orolig...