• Ninnnis

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Ni förstod kanske att jag menade strax efter 20.30?

• Ninnnis

Kan det vara så att vissa artister har lite "divalater" och njuter av att fansen står och väntar på dem?

• Ninnnis

EXAKT så känner jag också, Sonja! Plus att om jag har städat och handlat när han kommer hem så får vi ju mer tid till att mysa, istället för att han ska börja städa eller åka och handla. Om han kommer hem tidigt brukar han få välja mellan att handla eller städa, och eftersom han avskyr att handla så väljer han oftast att städa

När maken däremot kommer hem på torsdagen så brukar han oftast både handla och städa tills jag kommer hem från jobbet på fredagen. Vi är nog båda ganska mån om att hjälpas åt och se till att maximera kvalitetstiden vi har tillsammans, men i ärlighetens namn är det nog jag som ser till att planera/delegera så att jag vet att det blir gjort...

• Ninnnis

Oh, vilken toppenkväll du ska ha Sonja! Det är du verkligen värd

Skönt att du har ventilerat lite med maken, Jenny. Hoppas ni får en mysig helg med bäbis och vänner Och Hvidis också!

• Ninnnis

Vad skönt att du hittade en liten svart att ha på dig, Sonja! Det är supersmart att låna av varandra! Ekonomiskt, miljövänligt och kul. Hoppas någon av väninnorna hittar nåt färgstarkt så att du kan lysa som den solstråle du är

• Ninnnis

Bruttan, vad kul att UL gick bra. Spännande med vilken sort blygisen är

Smart att stänga in maken i en bil i 23 mil om man behöver prata...

• Ninnnis

Det är klart att du ska vara nöjd och glad, Lanovia! Du har ju världens finaste Spillevink i magen, och om ca 10 veckor har du honom/henne i famnen!

• Ninnnis

*KRÄVER!*

Daa skrev 2009-11-27 12:08:23 följande:
    Spännande. Tror nästan du måste lägga in en bild i galleriet sedan. *uppviglar övriga i tråden att kräva en bild på Sonjas outfit *
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...