I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Nå jå, dags att arbeta igen.
Ha en fin eftermiddag, vänner.
Nå jå, dags att arbeta igen.
Ha en fin eftermiddag, vänner.
Heeej.
Kikar in som hastigast innan jag far hem från jobbet. Idag har det varit full huggning hela dagen.
Kramar.
Blommis: det är när man börjar fundera kring sådana där små ord som man inser hur djupt rotade könsrollerna egentligen är.
Ninnis: grattis till lillasysters körkort. Det är en stor dag i ens liv *minns känslan* Och så kul att åka till London med henne!
Vad gäller "full huggning"... kanske har gjort bort mig nu, men jag har som haft för mig att det är ett uttryck för att det är mycket som händer och man har mycket att göra...
Sonja: vilka fina minnen
Lanovia: fint med lugn kväll. Gosa med den gulliga hunden är ett förslag från mig.
Jag fick provsvaren idag. Slet upp kuvertet innan jag skulle bli alltför nervös (råkade faktiskt riva sönder brevet i min iver, men det gjorde inget, för det var ingen text just där ).
Citat: "Proverna som togs här var bra". Det var allt. Jag vågar anta att det betyder att jag inte är glutenintolerant och det känns skönt. För tillfället tänker jag glädja mig åt det.
Imorgon får jag väl fundera på vad det betyder med tanke på att jag fortfarande mår ganska illa och idag har varit riktigt yr bitvis...
När jag repat mod kanske jag kissar på en till sticka.
Men oj, så störande
lanovia 08 skrev 2009-12-01 20:11:15 följande:
Visst. Yrsel brukar ju dyka upp om man går med axlarna vid öronen hela dagarna.
lanovia 08 skrev 2009-12-01 20:14:58 följande:
Tack detsamma!
lanovia 08 skrev 2009-12-01 20:34:48 följande:
Nu ska jag vingla iväg till soffan.
Ha en fin kväll och sov sött när det är dags.
...inga gröna pluppar...?
*ser förvirrad och vilsen ut*
Sonja: Den där dansföreställningen låter riktigt spännande. Är hon nervös?
Lanovia: Skönt att du känner dig lite piggare.
Ninnis: ja, visst känns det omständligt att komma sig iväg ibland. Men det brukar ju som du säger bli trevligt när man väl är på plats på festen. (Sonja, ska vi tvinga Ninnis att visa sin outfit också? Moahahah... )
Ingis: klart ni är värda att slappa lite. Superduperjättesnygg adventsstjärna? Hmm... det finns många jag tycker är fina, men superduperjättesnygga är nog bara de riktiga stjärnorna.
Andbeyond, hur är det med dig? *vink och kram*
Men titta, där är du ju! *kramar tillbaka*