I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
*påminner Ninnis om bilden på outfiten*
*påminner Ninnis om bilden på outfiten*
Tillägg till Ninnis: om du "glömt" att ta ett foto går det bra med en rekonstruktion av situationen.
*lobbar hos maken för en promenad*
Och inser i samma ögonblick att det är min tur att ha på sig reflexvästen. Doh!
Rykten gör gällande att det är en halv plusgrad här. NejnejnejnejNEJ! Vill inte ha några plusgrader förrän framåt mars-april nånting.
Eller vad säger du, Sonja?
Nu är det dags att gå en sväng.
Hoppas ni har en fin kväll, vänner.
Lanovia: på något sätt verkar det vara otroligt energikrävande, det där att vara hund.
Jobbigt att spillevinken ska ställa till det så med din andning.
Ingis och Hvidis: grattis till en härlig dag!
Villemoa: typiskt. (Eller kan det vara så att det var för tidigt att testa?) *kramar om*
Idag har jag mått sämre än igår och det var lite nedslående. Det positiva är att det fortfarande är bättre än det varit de senaste månaderna. *hoppashoppashoppas att det ska gå över nu*
Maken började nyss spåna på julklappar till sin svåger, alltså min bror. Det spårade ur nåt vansinnigt och slutade med att jag nästan snyftade av skratt. Tror jag har nämnt någon gång att min make kan vara ganska knasig emellanåt...
Tack för tumhållningen, Ingis.
*hjärtar Ballabus*
Ninnis: Vilken skön helg du verkar ha haft. Låter klokt att skippa hundträningen.
Ja, min make kan vara ganska så härlig. Får fortfarande fnissattacker när jag tänker på korvburkskommentaren. Fast det kanske säger mer om min humor, än om hur rolig maken är.
Sonja: var det bilderna som blev hotade av datorhaveri? Skönt att de blev räddade. Vildsvinet låter riktigt gott.
*kramar tillbaka*