• Daa

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Det är några inlägg dit.

passionsblomman skrev 2010-02-12 19:22:52 följande:
    Daa, nu tänker jag gå och sätta mig framför tv:n och höra på lite OS-snack från vinterstudion. Törs jag skriva 4600 nu?
  • Daa

Det låter fint. Det blev kyckling för vår del också.
    Får man äta popcorn även om man inte kurat? *orolig*

passionsblomman skrev 2010-02-12 19:24:11 följande:
    Vi har käkat kyckling och jag är proppmätt. Men senare ska jag poppa popcorn. Det kan man få göra när man har kurat.
  • Daa

Om jag fyller i en massa inlägg fram till 4600, är du med i spurten då, Blommis?

• Daa

OS-snack låter inte helt fel. Borde kanske lyssna på lite sånt jag också, så man kommer "in the mood".

• Daa

Alltså: jag skriver ett endaste inlägg till. Bäst att förtydliga: för ikväll.

• Daa

Mäh.

Daa skrev 2010-02-12 19:30:08 följande:
    Alltså: jag skriver ett endaste inlägg till. Bäst att förtydliga: för ikväll.
  • Daa

Kul idé, Blommis. Det blir nog riktigt bra. Tyvärr står det stilla vad gäller tävlingsförslag för tillfället.

• Daa

Tog det dig tills nu att upptäcka det?

passionsblomman skrev 2010-02-12 19:47:46 följande:
    Men gud vad snurrig jag är! Bara för detska jag ta mig tusan pricka 5000! ALLA får äta popcorn så det så. Det är ju fredagsmyyyys...Har ni tänkt på att OLW gjorde det igen-planterade en Svensk slogan för tid och evighet i våra fikarum och familjer. "har ni fest eller" "var ä brudarna´rå?" och "Nu é dé fredagsmyyys-om det så är det sista jag gör" Det är inte dåligt av reklamfirman.
    Ja, det är faktiskt riktigt bra jobbat när man tänker efter.

Åh, så skönt att jag får äta popcorn. *andas ut*
  • Daa

Det måste bara vara en giltig ursäkt.

passionsblomman skrev 2010-02-12 19:53:02 följande:
    JAAA! *skyller på att jag samtidigt diskuterade födelsedagspresentalternativ med sambon*
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...