I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Lycka till i morgon Villemoa!! *Håller tummarna*
Lycka till i morgon Villemoa!! *Håller tummarna*
Hej alla goa tjejer. Nu är jag hemkommen från en fika med en jobbarkompis, mysigt!
Min helg har varit helt underbar, riktigt slappat. Bara suttit och stickat framför tven, ätit gott och tjatat Männen har varit ute i skogen och så har de lagat mat till oss så inte ens det behövde vi göra. Sen fick jag veta att tjejen är i precis samma sits som jag när det gäller cykeln efter p-piller. Vi slutade samma månad och har samma problem. Vi känner inte varandra jätteväl, men tillslut kom det på tal och då var det så skönt att prata med någon som känner likadant. Då känns det även som det faktiskt kan vara på det här viset ibland efter man slutat med pillerna.
Nu skall vi laga lite mat, sen tror jag att det blir en bok i sängen som gäller.
*Skickar en stor kram till alla*
Hej tjejer. Jag har lite svårt att hinna med här för tillfället, men förhoppningsvis blir det bättre snart...läser vad ni skriver men som vanligt den senaste tiden har jag inte energi till att kommentera. Dessutom har de tagit bort datorn i mitt arbetsrum för den skall bytas, så nu är jag utan dator där nga dagar vilket inte gör det bättre med att hinna med här precis.
Blir denna och halva nästa vecka oxå iaf som jag jobbar mycket. Sen vet jag inte vad som händer. Får se helt enkel, men det har faktiskt funkat som det är nu när jag tar det lugnt om kvällarna.
Till helgen skall vi till Göteborg, ska bli så mysigt att träffa alla kompisarna igen!
Många kramar till er alla...
Kikar bara in och säger godnatt! Imon efter jobbet åker vi till Göteborg. Ska träffa massa kompisar och syster där. Ska bli så mysigt!!
Nu är jag i Götet och har mysigt med syrran. Har försökt smygläsa lite vad ni skrivit (vill inte att syrran skall se) Och två saker m¨åste jag ju kommentera
Blommis och Lanovia: Jag fyller oxå år 17/2... så en till som fyller år den dagen hade ju varit roligt. Men förstår lanovia om du tycker att det hade varit bra om spillevinken tittade ut tidigare
Fru Bygg: Nu blev jag jättenyfiken. Är din syrra från Karlskrona. Jag är ju uppväxt där och fyller 25 nu snart. Alltså är jag lika gammal som din syrra... tänk om jag känner henne... skulle bli glad om jag fick veta hennes namn... om det är ok? Du kan ju inboxa mig om du inte vill skriva det här...
Kramar till alla. Ska försöka läsa lite till nu när syrran diskar
Villemoa: Grattis!!
Blommis: Roligt med disko för sonen.
Hej. Jag är här även fast jag inte har hunnit kommentera så mycket.
Imorgon är min kollega tillbaka på jobbet så blir förhoppningsvis lite lugnare sen... så jag har mer tid att titta in här!
Snöoväder här oxå, så nu återstå att se om man tar sig till jobbet imorgon. Har kollat upp bussarna oxå om det är så att man inte tar sig ut med bilen. Hoppas på att antingen inte mer snö alls så det är lätt att ta sig till jobbet, eller att det är massa snö så man inte tar sig till jobbet alls hade varit skönt med en dag hemma.
Mannen kör ju 17 mil enkel resa så jag hoppas att han stannar hemma imorgon.
Indianerna har hittat hit. Så jag har så j...vla ont i magen. Men det possitiva är ju att pillerna funkade så långt så bara att hoppas att kroppen fattar nu...
Sen får jag väl säga att en kompis till mig fick barn igår, efter 20 dagars väntan över tiden :-O men allt gick bra