• Daa

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Och det fortsätter att ringa!
    Blev just reducerad till någons sekreterare... Bara för att några har lämnat ut det interna telefonnumret till folk som inte ska ha det. Jag har också lunch. *muttrar*

• Daa

Mätt och belåten.

Det var väldigt vad det var lugnt den här tiden.

Ninnis, är du jättetrött efter London? Jet lag?

Heloise, är du där? Har minsann sett din gröna plupp i tanttråden.

*sällskapssjuk de sista minuterna av lunchrasten*

• Daa

Och han, vars meddelande jag tog emot under min lunchrast, blev irriterad över att någon sökt honom. Att han bara har mage!

• Daa

Nu är det dags att bli harmonisk och börja jobba igen.
    Har inte våldsamt mycket att göra i veckan, men vi får se hur det utvecklar sig.

Hoppas ni alla får en fin eftermiddag, "wherever you are"...

• Daa

Heloise: jobbigt att må illa när man dessutom har mycket att göra. Vi hoppas på roliga orsaker till illamåendet. *kramar*

Blommis: så typiskt med sambons jobb. Och han förväntas vara tacksam? Suck. Hoppas de fixar ett jobb på heltid snart.

Ingis: förstår att Bella gastade. Hemska människor som håller fast och sticker!

*vinkar till Villemoa* Hoppas det är bra med dig.

lanovia: skönt att det såg bra ut. Iiiihihi, det börjar vara allt närmare nu!

Ninnis: ha så kul på ridningen.

Har haft sköna dagar då jag har mått bra och känt mig som mig själv, men nu på eftermiddagen har illamåendet börja göra sig påmint igen. Bort! *hutar*
    Laddar f ö för aerobics ikväll, sista för terminen (men blev tvungen att ta en morfar för att ens orka tänka tanken).

• Daa

Maken har imponerat på sin svärmor genom att få min orkidé att blomma igen (har överlämnat all skötsel av krukväxter till honom, med gott resultat. Märkligt, han vet egentligen inte hur man ska ta hand om dem, men det blir bra ändå. Är det det som kallas att ha gröna fingrar?).

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...