• Daa

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Nu kom en annan sång: gå-och-ät-sången som är tillägnad mig. Han fick till lite cabaret-känsla på den nu, min arbetskamrat.
    *lyssnar till morrningen som kommer från magen*

• Daa

Jaa!

Ankan80 skrev 2009-12-11 12:00:28 följande:
    God middag!!! FREDAG!!!!!Skall fira med att köpa en klänning tänkte jag.*kraaaaaam*
  • Daa

Schysst, Ankan.

Nu är det frågan om minuter. Sen är det...

HELG!

• Daa

Åh, vilket fint lusse-firande i tråden.
    Blev på lite bättre humör nu. Men bara lite.
    Jag var så nöjd och stolt över mig själv: hade lyckats fokusera bort från "åh nej, stackars mig som kan använda mina vanliga kläder på julafton och nyårsafton nu när jag inte fick någon gravidmage" till "nu ska jag köpa mig en skitsnygg klänning som framhäver min smala midja". Trodde inte att modeslaveriet skulle sätta käppar i hjulet.
    Det finns figursydda klänningar i fina färger (fast mest lila och svart). De slutar allihop alldeles nedanför ändan. Det finns längre klänningar i fina färger (fast mest lila och svart). De är alla bylsiga och framhäver definitivt inte någon midja.
    I-landsproblem förvisso och jag borde skämmas, men jag har uppenbarligen råkat ge min skitsnygga, ännu inte funna klänning ett alltför stort symbolvärde. *gnäller och surar* (det går snart över)

Hoppas ni har en fin tredje advent.
    Många kramar.

• Daa

Ninnis: härligt att ni hade det fint i London!
    *kramar tillbaka*

• Daa

Åh, vad det ringer i jobbtelefonen. Vi har ju lunch! Det är bara jag som är kvar vid arbetsplatsen, men det måste jag ju vara, om jag ska kunna spamma här i tråden...

• Daa

Lanovia: så roligt med alla bebiskläderna. Antar att ni är lite ivriga att få användning för dem.

Ja, det verkar orättvis med de där plussen. Kände själv att det gick oförskämt fort för oss att få ett, nästan så jag skämdes lite.

I helgen fick jag veta att ett av de här kompisparen som envisas med att få barn i mars har kämpat länge. De sökte utredning och fick hjälp. Känns underbart att de fick bli med barn.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...