• Daa

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

*hörsammar Lanovias iakttagelse och delar därför upp inlägget i flera...*

• Daa

*irriterar mig över att BT går så huvva långsamt just nu*

• Daa

Ninnis: det är verkligen bitterljuvt med bebisnyheter när man själv längtar så mycket. Men jag tror som lanovia att du kommer att bli en fantastisk faster (höll på att skriva "grym faster" i ordets allra positivaste bemärkelse, men kom på att det skulle vara lite väl tvetydigt )
    Många kramar till dig. Ha det toppen i London.

• Daa

Lanovia: blir alldeles rörd och varm inombords när jag läser om dina glädjetårar och anledningen till dem

• Daa

Jenny: grattis till indianinvasion. Så skönt att de äntligen hittade rätt!

• Daa

Villemoa: det är så jobbigt när man hoppas och blir gruvligt besviken och sedan kommer den där fördärvade men-kanske-ändå-tanken som gör att man börjar hoppas igen bara för att ännu en gång stå där med besvikelsen och den tunga besvikelsehanteringen.
    *kramar om*

• Daa

Sonja: oj, att lilla K varit så dålig!
    Kan inte föreställa mig hur det måste ha känts att tvinga på henne masken...
    Hur går det med fotoredigeringen?

• Daa

Tack snälla, för att ni tycker att jag är normal.
    Det är skönt att faktiskt känna sig normal också. Oillamående, tämligen otrött och osorgsen.

Nu blir jag snart ivägjagad till lunchrummet av min arbetskamrat (fast det blev ingen sång idag).

• Daa

Sonja: visst måste hon älska dig. *hjärtar lilla K*
    Ja, det låter verkligen som en riktig pärs. *kramar om såhär i efterhand* Starkt av dig att fixa det.

Fotoredigering verkar riktigt svårt. Vågar inte ge mig på det. På sin höjd försöker jag beskära bilder. Det funkar ibland.

• Daa

Bra att du uppskattar det, för det var jättejobbigt.

lanovia 08 skrev 2009-12-10 12:02:53 följande:

Bra
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...