Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Liten: Okej då...
    Låt går för den här gången. men tänk på att läkemedelsindustrin bara är en av de allra rikaste. inte DEN allra rikaste....
    vi måste alla dra vårt strå till stacken....

900 miljoner i bonus per år till VD är INTE tillräckligt!!!

KÖP läkemedel!!!!!

• Fru FruLLan

wioooooooo
    GRATTIS AM
    3e namnsdagsnamnet det är vel det VIKTIGASTE va????!!!!
    Hurra
    hoppas det blev både tårta och hångel!

Vi brukar också få höra att vi är bajskorvar följt av mycket fnissande
    Både från mig och borren

Därtill blir jag ju påmind om att jag INTE har snopp men alla andra i familjen har det, ganska så ofta

Åhhhhhh
    första advent!!!!
    Me löööööve

I morgon åker ljusstakarna upp så att det är fint när vi kommer från Leksand på söndag kväll.
    Äntligen advent, december och JUL!!!!

HURRA!!!!

• Fru FruLLan

Just det AM
    Snappade upp nåt om gluten och Hektor. Var5för misstänker du att det kan vara nåt sånt? Det har jag missat. Intressant ämne tycker ju jag av förklarliga skäl....

Förresten så satt jag brevid några som pratade namn på ett lunchhak för ett tag sedan och då nämnde en av dom att hektor minsann var det coolaste killnamnet, det skulle hon ha.

Lite kul för innan dig har jag verkligen aldrig hört någon med en liten Hektor.

• Fru FruLLan

ha ha ha
    jag har tagit mig en liiiiten kopp glögg. Hur bra är det så här 45 min innan dagishämtning

• Fru FruLLan

aha
    är det tillvä'xt UL BS ska göa
    Det har jag också gjort massor-. KUL!

• Fru FruLLan

AM
    Aha då är jag på banan. intressant att gluten kan skapa sömnoro. Att gluten var bara skit, det visste jag ju redan. men att det också var ännu mer skiiiiit, det var intressant

Lunchhaket var chinakrogen precis vid ingången till ö-malmshallen från nybrogatan

• Fru FruLLan

Häääääääääj
    Och god sista regniga måndagen i november på 2000 talet. Nu kan det bara bli regniga november dagar på 2010 talet.
    ALLTID nåt att fira minsann!!!!

Har saknat er alla och måste läsa ikapp.

Undrar så hur nenne mår. och hur det gått.

men ville bara slänga in lite adventspussar

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSS

• Fru FruLLan

hellooooooo igen

Nenne: Härligt positivt låter det allt.... men förstår att det är oroande att hoppas. Håller tummarna iallafall men under bordet så ingen ser....

Men mugglan.
    BRA ide med att hålla blygläpparna!!!!
    Men hur gör du när du ska kissa... eller bara skriva på datorn?. Håller du båda läpparna med ena handen då, eller hur går det till?
    Tycker inte folök tex på bussen att du ser lite konstig ut?

men som sagt, Allt för nenne

Liten: Fria bröd har en fryst peppisdeg som visserligen är både glutenfri men även mjölkfri. Finns i frysen på både ica och tex Willys. Blir kalasgoda peppisar.
    Sen finns det ett finskt märke som jag dock inte provat men som också ska finnas fryst www.myllynparas.fi/portal/svenska/konsumenter/sortiment/frysdegar/

Annars är det bara att göra egen deg och byta ut mot laktosfritt/mjölkfritt margarin.

Lappis: SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ avundsjuk på thailandsresan!!!!!!! VILL också. Vi skulle ju ha åkt i februari. men maken kan inte åka från sitt projekt som är sååååå kritiskt och viktigt för företaget
    Men vi hoppas på att kunna resa bort i april, men då är vel thailand överspelat

Hmmmm
    vad sjutton skulle jag kommentera...
    jag har pratat timtal i telefon och satt upp ljusstakar sén jag läste ikapp en massa.....

• Fru FruLLan

Angående shopping så ÖNSKAR jag att jag skulle gilla att shoppa så jag också kunde shoppa loss så där.
    Men det gör jag verkligen inte
    hatar att shoppa

har tvingat mig en del udner hösten för att lyfta upp mig själv lite. men gillar det inte.

SEn är jag verkligehn så TOTALT ointresserad av märken och sånt. Jag känern ju inte igen märkeskläder på folk heller. Har ingen aning om de har nåt dyrt märke eller HM ser likadant ut nästan för mina otränade ögon...
    Näe så nå märkes intresse har jag ju inte heller som kan hjälpa till på shoppiong fronten.

MEN jag är jääääävligt nöjd med mitt senaste köp.
    En nespresso Latissima.
    Är sååååå jävla nöjd med att jag slog till på den helautomatiska som kan göra Latte enkelt. Så sjukt bra!

Så nu är jag koffeinstinn HELA tiden

• Fru FruLLan

Lappis
    VILL OXÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
    faaaan vad nice!

Hoppsan
    Nu ligger roffe och sjunger i sin säng

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter