Hejsan igen tjejer
AM
ha ha
Precis det dä'r hotellet kollade vi också på när jag insåg att Maldiverna fick vänta. Vad kul att ni faktiskt valt det. Själv är jag i valet och kvalet om man verkligen ska köpa hela barn paketet och köra nåt emd bamseklubb osv. Verkar himla praktiskt emd barnsängar,. babysitters, pottor och hela köret. ELLER om man bara ska välja ett lugnare ställe och köra en större bungalow med ett extra rum. Hmmmmmm får se var vi landar. maken måste bara få tummen ur och kolla upp NÄR i helskotta han kan lämna sina projekt för ett par veckor.
Lappis: Ja man kan få oändligt mycket saker för 180 000. Problemet med maldiverna är ju att det är väldigt få öar som tar emot barn. de allra flesta har 18 års gräns, några få har 12 års gräns och ytterst få är barntillåtna. Sen är det sjukt att priset för två barn (0 och 2 år) blev 50000 oavsett ställe
Man kan ju undra på vilket sätt de har omkostnader för en 6 månaders bebis? men men. Jag har inte helelr gjort nån jätte stor sökning med egna hotell och grejer utan gick mycket på ving och stora bolag som kör dit. och 97000 kunde vi få det för. MEN det var inte dit vi ville och känns ändå som att maldiverna får vänta ett parv år.
LAPPIS: vilken häftig resa till canada. Fast jag är själv en njutare på semestern så jag skulle nog inte orka med mountain bike osv. Men coolt.
Kokosen: åhhhh vad hemst att kissen inte dykt upp än. Håller tummarna att inget hänt utan att hon "bara" är inlåst någonstans.