• KatjaB

Lustiga foton på köp&sälj

Är det ingen annan än jag som tycker det ser helt sinnessjukt ut när folk kluddar ut ansiktet på bilderna med brudklänningar de ska sälja.

Hur svårt kan det vara att kapa bilden precis under huvudet istället?
    Blir så full i skratt när man ser ansikten med "tusch" över, som om en 3-åring hade varit framme och klottrat.

Och för att inte tala om alla annonser där folk säljer brudklänningar och väljer att lägga upp en minimal bild på ryggens snörning? Vem blir intresserad av en klänning man inte ens kan se modellen på?

Det sjukaste jag sett är ju inte här, utan en festklänning som kvalade in på bestofblocket.. skrattar så jag gråter när jag ser denna bild:
    www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php

• Svar på tråden Lustiga foton på köp&sälj
  • KatjaB

Men hörrni, bilden jag länkade till.. har hon inte lite väl gröva armar och händer.. tycker det ser ut som en kille, men nu kanske jag är helt ute och cyklar.

• KatjaB
    Sörön10 skrev 2009-10-20 16:48:59 följande:
    eller alla bilder på hängande brudklänningar!! man får ju inte direkt en bra bild av hur klänningen ser ur! sätt den på en kropp liksom!!! :P
    ja, eller de då klänningen ligger platt på golvet.
  • lecaroline

Undrar om modellen överlevde...

• flassan

HAHAHA ja men det är ju en karl som modellar juHAHA

• KatjaB
    flassan skrev 2009-10-21 22:50:57 följande:
    HAHAHA ja men det är ju en karl som modellar juHAHA
    jo jag tycker nog det jag med.. men man kan ju fortfarande komma på bättre sätt att inte visa ansiktet på än att trä en systemet-påse över huvudet
  • Tausen

om det är en karl så blir den feminima handen oerhört rolig :)

• Korallbruden

Klockrent!!! jag tycker det låter som en dålig husannons... enbaaaaaart använd en gång...

Stilrent eller varför inte skriva rent utan någon typisk stil i huvudtaget?

• Tausen

haha.
    Såg föresten en sanslöst rolig husannons här om dan. På en av bilderna på sovrummet så ser man två dildos på nattduksbordet, varav den ena är mastodontstor + krokar i väggen..undrar vad de har dem till..haha
    Vi höll på attt skratta ihjäl oss, hur missar man att ta bort sånt innan man tar kortet liksom. Nån timme senare var det kortet borttaget från annonsen dessutom, då hade väl nån sett det och hört av sig :D

• Martinaa
    Tausen skrev 2009-10-22 21:38:05 följande:
    haha.Såg föresten en sanslöst rolig husannons här om dan. På en av bilderna på sovrummet så ser man två dildos på nattduksbordet, varav den ena är mastodontstor + krokar i väggen..undrar vad de har dem till..hahaVi höll på attt skratta ihjäl oss, hur missar man att ta bort sånt innan man tar kortet liksom. Nån timme senare var det kortet borttaget från annonsen dessutom, då hade väl nån sett det och hört av sig :D
    Jag har sett husannonser med bilder på massa möbler (när- och detaljbilder...) och annat personligt kraffs. På en bild var det en (lite suddig) bild på en stor svart hund i förgrunden. Undrar fortfarande om den ingick i husköpet...
  • ÅsaoKicke
    Tausen skrev 2009-10-20 15:50:16 följande:
    ...och alla har fått SÅÅ mycket komplimanger för den :)
    Jo, för annars är det ju väldigt vanligt på bröllop att folk säger "usch vad ful klänning du har"... :):):)
  • Tausen

Precis :P

ÅsaoKicke skrev 2009-10-22 22:33:38 följande:
    Jo, för annars är det ju väldigt vanligt på bröllop att folk säger "usch vad ful klänning du har"... :):):)
  • Fjosok

Men påsbilden kan ju vara tänkt på att den SKA vara rolig

• Nicossambo

Påsen matchar i alla fall färgen på klänningen.

• MrsRobinson

Haha detta gjorde min Lördagskväll det gäller att vara lättroad.

Svar på tråden Lustiga foton på köp&sälj