• KatjaB

Lustiga foton på köp&sälj

Är det ingen annan än jag som tycker det ser helt sinnessjukt ut när folk kluddar ut ansiktet på bilderna med brudklänningar de ska sälja.

Hur svårt kan det vara att kapa bilden precis under huvudet istället?
    Blir så full i skratt när man ser ansikten med "tusch" över, som om en 3-åring hade varit framme och klottrat.

Och för att inte tala om alla annonser där folk säljer brudklänningar och väljer att lägga upp en minimal bild på ryggens snörning? Vem blir intresserad av en klänning man inte ens kan se modellen på?

Det sjukaste jag sett är ju inte här, utan en festklänning som kvalade in på bestofblocket.. skrattar så jag gråter när jag ser denna bild:
    www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php

• Svar på tråden Lustiga foton på köp&sälj
  • sommardrömmen

Hihi måste säga att den bilden såg väldigt rolig ut! Matchande med grön påse till ;)

• Fru Indosaurie

hahaha! det där ser ju lite makabert ut

• KatjaB

visst gör det! Hur tänker man egentligen? hehe

• Tausen

hahaha hur fan tänkte hon... :D
    Jag tycker det är roligt med alla som ska sälja klänning. Alla brudklänningar är DEN vackraste, den mest underbara, som bara måste ses och alla har fått SÅÅ mycket komplimanger för den :)

• KatjaB

jo visst är det så, eller att det står som rubrik "vacker fantastisk designad underbar klänning" och då tror man ju att det ska vara en helt underbar kreation och så visar det sig vara en gammal brudklänning från 80-talet med världens puffärmar, haha

• Sörön10

eller alla bilder på hängande brudklänningar!! man får ju inte direkt en bra bild av hur klänningen ser ur! sätt den på en kropp liksom!!! :P

• Tausen

ja med en påse över huvudet...haha

• December 2009

Sen finns de de på skyltdocker med reklamloggan för kinasidan kvar som är "designklänningar med dyrt inköp"

• Fjosok

Eftersom jag varit i den branchen så kan jag svara på att det är buffel och båg inom svensk andrahandssortering av högtidskläder så jag tappar hakan. Och priser? Tror många att puffklänningar från 90-talet är värde nått idag. Dom i mitt galleri (som typexempel) köptes för nån hundring styckoch duger visserligen än OM man gillar den stilen men kommer mest kanske kunna användas som maskeradkläder. På blocket kan du dock hitta dom för flera tusen ibland ...

Sanlöst sa Bull!

• FelizLane

ASGGGGGGGGGGGG!!!! Verkligen tur att hon matchade påsen ;D

Svar på tråden Lustiga foton på köp&sälj