• Bettertogether

JUNI 2010 nr 3

Här hänger ALLA junibrudarna numera ;)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 21:31
    4 JUNI-
    JosieJose

-5 JUNI-
    Cotopaxi
    JBB
    yatzy86
    josefineoerik
    05juni2010

-12 JUNI-
    Grisbjörnen
    han och jag
    Plutten2010
    Yoodie

-16 JUNI-
    RocknRolla

-18 JUNI-
    1willB2

-19 JUNI-
    AGITI
    bettertogether
    Cina66
    Converse
    Gerberan
    Tinndra

-25 JUNI-
    ellabay
    Bellatrix1982

-26 JUNI-
    GrodanoJag2010
    jessie81
    krutt
    chokladmonstret
    Cessan78

• Svar på tråden JUNI 2010 nr 3
  • Skogshuggarbrud

Jag tycker inte de. Känns som att de hade blivit dyrare att göra en helt ny ring. Sen fick vi så pass bra pris att vi inte kunde låta bli. Eftersom skenan på solvind var fel och min m2b ville att jag skulle ha något liknande så spann vi vidare på K2, eftersom den är samma centersten. Sen tyckte även min m2b att stenarna på solvinden va för små. Schalins gjorde ett kanonjobb med ringen, likaså vigselbutiken som hjälpte oss med beställningen!

• Ellabay

Jag kommer då ALDRIG kunna välja vigselring. Kommer få gifta mig utan ring känns det som just nu.. SUCK!

• Tausen

Hon ska skicka ett nytt! :)

Tausen skrev 2009-11-03 08:13:29 följande:
    Jag fick hem ett fint vitt paraply som jag beställt via tradera här om dan och så är det trasigt...blev så besviken. Först mailade hon jag handlat av tillbaka om att jag kunde ju få pengarna tillbaka, men nu har hon inte svarat mer så jag får nog inga pengar. Blir så arg, för det var ju pga att hon hade lagt det i en så dålig kartong...suck...
  • Lina o Peter

Bra att det löste sig Tausen.

Här går det trögt med bröllopsplaner... Men det gör inte så mycket. Sambon fyller ju 30 år nu i december, så nu har allt börja cirkulera runt det istället. Det ska göras gästlista, skickas inbjudningar, köpas present och planeras datum, lokal mm. Som ett mini-bröllop! Hihi!

• Trollia

Nu finns det äntligen bilder på min klänning i galleriet..de första var nog lite för stora i format..så har jag också lagt upp bild på västsetet till sambon som anlänt från USA, samt också bild på sonens västset o skjorta som är beställt från halens men som ej anlänt ännu.

• April 99

så var man med lokal också :) känns tryggt!

men klänningen är det stora dilemat...ni som beställt från kina: blev resultatet som ni väntat, vad kostade den, varifrån beställde ni?

• Trollia

April 99 skrev 2009-11-06 13:05:37 följande:

så var man med lokal också :) känns tryggt! men klänningen är det stora dilemat...ni som beställt från kina: blev resultatet som ni väntat, vad kostade den, varifrån beställde ni?
    Jag är nöjd med min klänning!Måtten stämde bra. Den kostade runt 800-900 kr med frakt från Kina. Köpte från ebay.com, säljaren hade många fina klänningar!Bilder på min klänning finns i galleriet!
  • April 99

vilken bra bröllosplanerar helg!!!

*lättnads suck* då har man landat i klänningsdjungeln!

Jag vill ju ha något enkelt och fattar inte att enkla klänningar måste kosta stjortan så visade en vänlig bröllopsbutiksägare mig tärnklänningarna som man kan beställa i vitt. Lyckan var gjord och de är mycket billigare än brudklänningarna. Nu ska jag bara bestämma mig för vilken av modellerna. kände mig sååååå fin i "grundmodellen", väldigt jag!

Två kompisar var med o kika på klänningar och den ena hade förlovat sig å då fick jag nyss om vart jag skulle vända mig för att göra om befintliga ringar så som vi vill ha dem som vigselringar då hon gjort sin. hux flux är vi iaffären och har jag ett väldigt bra prisexempel på det hela. känns kanon!

plus att vi handlade allt material till inbjudningskorten och placeringstagsen...

härlig när allt flyter på!

hoppas allt går bra för er därute med...

• Bettertogether

April 99 skrev 2009-11-08 21:02:50 följande:

vilken bra bröllosplanerar helg!!!*lättnads suck* då har man landat i klänningsdjungeln! Jag vill ju ha något enkelt och fattar inte att enkla klänningar måste kosta stjortan så visade en vänlig bröllopsbutiksägare mig tärnklänningarna som man kan beställa i vitt. Lyckan var gjord och de är mycket billigare än brudklänningarna. Nu ska jag bara bestämma mig för vilken av modellerna. kände mig sååååå fin i "grundmodellen", väldigt jag!Två kompisar var med o kika på klänningar och den ena hade förlovat sig å då fick jag nyss om vart jag skulle vända mig för att göra om befintliga ringar så som vi vill ha dem som vigselringar då hon gjort sin. hux flux är vi iaffären och har jag ett väldigt bra prisexempel på det hela. känns kanon!plus att vi handlade allt material till inbjudningskorten och placeringstagsen...härlig när allt flyter på!hoppas allt går bra för er därute med...
    Låter ju jättebra!! :D Det är roligt när det sker grejer!

Hur ska ni göra om ringarna??
Svar på tråden JUNI 2010 nr 3