Inlägg från: Alexxxi |Visa alla inlägg
  • Alexxxi

mammas pojkar - men snälla?

Och vad skulle feministerna säga om det?

Hahaha, hoppas ni förstår min sarkasm och inte tar det på största allvar! Men dem hade nog flippat!

JustMeAndMyLove skrev 2009-10-13 10:00:27 följande:
    Såg just reklamen igen och slogs av en tanke.Skulle ett program som: "Pappas flickor" godtas av samhället?Kan se ramaskriet framför mig när pappor vakar över sina döttrar och dejter och bestämmer vilka som är "värdig man" för sin prinsessa.Det underliga är ju faktiskt att man tycker det är okej att en mamma kontrollerar sin son, men inte att en pappa kontrollerar sin dotter. (Fast jag kanske ar missuppfattat programmet har inte sett det, hehe)
  • Alexxxi

Ellerhur! Det hade blivit demonstrationer och grejer, hahaha
    Folk hade säkert blivit stämda för att dem sänder sånt, hehe.

Åhhh nej Bobby är inte så oskyldig ska du veta!! Jag vet en del om honom, hahah men på den tiden va han yngre och dum antar jag=)

Chris24 skrev 2009-10-14 07:40:38 följande:
    Hahaha, eller hur! gud vad folk hade reagerat alltså! Håller med helt, ingen som reagerar nu men det är bara för att männen tycker det är roligt och se alla dessa brudar dessutom.Syrianiska mamman lever i en dröm värld, dels tror ju hon att sin son är helt oskyldig och dels så tror hon verkligen att man ska hitta henne i ett tv-program, hmm..Imorgon börjar det igen! haha.
  • Alexxxi

Hahahahahaha ellerhur! Nej fy fan va elakt! =P

• Alexxxi

torsdagar kl 20 kolla på tv4's hemsida så kan du se dem 2 första avsnitten, askul!!=)

Svar på tråden mammas pojkar - men snälla?