• Chris24

mammas pojkar - men snälla?

Godmorgon alla!

Jag var tvungen och yttra mig igen, varför ska vi alltid härma USA med deras extreme program? Som säkert alla känner till så har ju "Mammas pojkar" börjat och ena killen Tim är ju ifrån Malmö, höllviken. tjena! Hans mamma? LÄTT att det är nåt skumt på gång där alltså! Hon var ju mer "på" än mammig liksom, okej att varje förälder anser att ens son/dotter är det vackraste som finns, jag vet själv min egen mamma men hon? Extrem fall till tusen! O PINSAMT!

Jag vet att hennes dotter är ju ca 17år och är modell också, den familjen är känd för att va "koko" typ.. men att va med på tv också? Och så syrianen.. godmiddag!? Hon den kära mamman får ju en att skämmas för att vara ifrån Arab-länderna anser jag, jag menar, "oskuld" mot hennes son, för alla tror att han är oskuld va? Och man ser direkt hur bortskämd han är, nästan som min egen bror och det stör mig nåt så rejält med min egen mamma ibland hur mycket jag än älskar henne..

Sen ska vi inte snacka om tjejerna, Izza o den andra storbystade bruden är ju bara där för att bråka o väcka uppmärksamhet samt visa upp sig, dem tror väl dem är nästa Rosin eller nåt? Om hon nu INTE skäms för att vara en "dansare", varför tjöta så mycket om det på tv och bli arg för att dem andra tjejerna fråga vad för sorts dansare hon är?

Sen tycker jag att den sista svenska killen verkar vara lite vettigare än dem andra faktiskt, o väldigt snygg! :)

Så, nu ska jag ta en kopp kaffe till..

• Svar på tråden mammas pojkar - men snälla?
  • Kandy

Hej!
    Läste att en människa normalt håller ca 1000 namn aktivt i sitt minne. I västvärlden består 75% av dessa namn av kändisar av något slag. De flesta svenskar vet inte ens vad grannarna heter (och jag är en av dem). Genom Mammas pojkar får vi nu ytterligare några "viktiga" namn att komma ihåg!

• Chris24

Hahaha, va? Förstår vad du menar men ändå inte? haha.

• JustMeAndMyLove

Haha, ja ärligt skulle det aldrig falla mig in i att se på såna program helt enkelt :P
    Hjärnan är tillräckligt fylld med skräp redan!

• gladaDessie

löjligt.. att folk ens tittar på det ;P

• kikel

Det är alltid kul att reta sig på folk, specigelt på TV. haha

gladaDessie skrev 2009-10-10 16:12:05 följande:
    löjligt.. att folk ens tittar på det ;P
  • KatjaB

Själv tittar jag inte på sånt.. tycker det är totalt ointressant och önskar att utbudet på kanalerna kunde bli lite bättre än alla dessa svenska varianter på dokusåpor.
    Som svenska hollywoodfruar som alla på jobbet verkar följa, vem bryr sig om vad Anna Anka tycker? mer obildade människor får man ju leta efter.

Men jag är ju inte helt konsekvent, följer slaviskt Desperate Housewifes och det är väl inte så vansinnigt vettigt egentligen heller, men vad beroendeframkallande det är

• Chris24

Hahaha, man märker ju direkt vilka som är där för att "höja o bråka" me stämningen o andra brudar i huset iaf.. gud asså.

Läste i tidningen idag att killen från Malmö ska bjuda alla tjejerna på Klubben där han jobbar,självklart ska MAMMA med! Suck för såna mammor alltså..

Jag tycker också det finns alldeles för mycket skräp på tv och mycket härma amerikanerna liksom,sluta nu.
    Dock är jag som Katja B, fastnar också ;) Min Grey´s är man ju så fast i, onsdg är helt att glömma att jag rör mig ur soffan på den tiden liksom! Haha.

Jag hörde en väldigt intressant diskussion igår som jag tänkte skapa en tråd om snart, vill höra va alla tycker egentligen - häng på brudar!

• gumzan

oj de här programmet har jag missat, har varit så lycklig i veckan över att desperate housewifes har börjat igen i sorg över att man inte får se Anna Anka bräka ur sig än de ena än de andra hihi

• jofmanytalents

Att se människor bete sig på det sätt som de oftast gör i dokusåpor får mig nästan att skämmas för att vara människa... samtidigt som jag i min inskränkthet tänker att de måste ha ett tomt och tråkigt liv som kan förnedra sig i tv för att bli "kända"
    Serier som desperate... grey.... osv. är inte dokusåpor och förnedringstv och därför helt ok underhållning!

• Im yours

Hmmmm .... mammas pojkar, hjälp vad kommer härnäst.

Svar på tråden mammas pojkar - men snälla?