mammas pojkar - men snälla?
Godmorgon alla!
Jag var tvungen och yttra mig igen, varför ska vi alltid härma USA med deras extreme program? Som säkert alla känner till så har ju "Mammas pojkar" börjat och ena killen Tim är ju ifrån Malmö, höllviken. tjena! Hans mamma? LÄTT att det är nåt skumt på gång där alltså! Hon var ju mer "på" än mammig liksom, okej att varje förälder anser att ens son/dotter är det vackraste som finns, jag vet själv min egen mamma men hon? Extrem fall till tusen! O PINSAMT!
Jag vet att hennes dotter är ju ca 17år och är modell också, den familjen är känd för att va "koko" typ.. men att va med på tv också? Och så syrianen.. godmiddag!? Hon den kära mamman får ju en att skämmas för att vara ifrån Arab-länderna anser jag, jag menar, "oskuld" mot hennes son, för alla tror att han är oskuld va? Och man ser direkt hur bortskämd han är, nästan som min egen bror och det stör mig nåt så rejält med min egen mamma ibland hur mycket jag än älskar henne..
Sen ska vi inte snacka om tjejerna, Izza o den andra storbystade bruden är ju bara där för att bråka o väcka uppmärksamhet samt visa upp sig, dem tror väl dem är nästa Rosin eller nåt? Om hon nu INTE skäms för att vara en "dansare", varför tjöta så mycket om det på tv och bli arg för att dem andra tjejerna fråga vad för sorts dansare hon är?
Sen tycker jag att den sista svenska killen verkar vara lite vettigare än dem andra faktiskt, o väldigt snygg! :)
Så, nu ska jag ta en kopp kaffe till..