• Svar på tråden Världens SÄMSTA fotograf?
  • Martinaa

Usch ja vi läste om det innan me! Fy va trist! Inte lätt att kompensera och göra om heller...

• ConnyD

oxå brukar alla yrkesfotografer säga att det e så viktigt att välja just en yrkesfotograf, det hade varit bättre med en hobbyfotograf där tror jag.

• Alexxxi

Men tror ni verkligen detta va en yrkesfotograf? Det måste varit en bluff där ju...

• Martinaa

Men hur 17 BLEV han "professionell"!?! Om man inte ens kan ta skarpa bilder eller få med ett huvud på bild borde det vara svårt att livnära sig som fotograf...

• Mirey

Näää gud vad hemskt =(
    De kan juh aldrig få d där fina bilderna igen... bli ledsen juh =-(

• kpt

Ergo: begär referenser och be att få se alla bilder från flera olika bröllop.

• Alexxxi

Ellerhur, jag hade blivit så ledsen och förbannad som f*n

• KatjaB

men, hur har han tänkt när han redigerat bort hennes arm på bilden? Ser ju helt sinnessjukt ut och med en liten hobbit till man, hahaha

ja, det är klart det är hemskt för brudparet men det är så absurt att jag bara garva när jag såg bilderna

• Snufflan

Vi hade en bra fotograf på vårat bröllop så bilderna blev vi jätte nöjda med. Men så skulle min svärfar filma bröllopet det är bara det att han har tydligen aldrig filmat förut. Själva vigseln är filmad i ca 30 korta sekvenser på lite olika saker som han tyckte var viktigt. Inget är filmat från samma håll utan han sprang runt lite hur som helst med kameran, han visste nämligen inte hur zoom funktionen funkade så han gick fram och tillbaka istället. Sen så tänkte han inte på det att kameran har en mikrofon som fångar upp allat även han säger så på slutet av vigseln när prästen läser nått bibel stycke så kan man då höra den största sucken från just svärfar. Sen när det är dags att gå ut på kyrktrappen så kläcker han ur sig att allt är lungt "jag har ju fått mig en whiskey". Tror han säger nått om påvejävel oxå när prästen skymtar i bild. Så när man ser våran film så kan man inte annant än asgarva, visst är det synd att den är så fruktansvärt dålig men det går inte att låta bli o skratta

• Alexxxi

Åhh nej, du tar det med en nypa salt, hahaha jag hade blivit så jäkla förbannad, men jag å andra sidan tycker ju sånt är viktigt...

Snufflan skrev 2009-10-07 10:52:49 följande:
    Vi hade en bra fotograf på vårat bröllop så bilderna blev vi jätte nöjda med. Men så skulle min svärfar filma bröllopet det är bara det att han har tydligen aldrig filmat förut. Själva vigseln är filmad i ca 30 korta sekvenser på lite olika saker som han tyckte var viktigt. Inget är filmat från samma håll utan han sprang runt lite hur som helst med kameran, han visste nämligen inte hur zoom funktionen funkade så han gick fram och tillbaka istället. Sen så tänkte han inte på det att kameran har en mikrofon som fångar upp allat även han säger så på slutet av vigseln när prästen läser nått bibel stycke så kan man då höra den största sucken från just svärfar. Sen när det är dags att gå ut på kyrktrappen så kläcker han ur sig att allt är lungt "jag har ju fått mig en whiskey". Tror han säger nått om påvejävel oxå när prästen skymtar i bild. Så när man ser våran film så kan man inte annant än asgarva, visst är det synd att den är så fruktansvärt dålig men det går inte att låta bli o skratta
Svar på tråden Världens SÄMSTA fotograf?