• gumzan

JUNI 2010

Är det någon mer därute än jag som ska gifta sig i juni nästa år?

• Svar på tråden JUNI 2010
  • Trollia

Gumzan: Men du kanske redan bestämt dig o köpt klänning eller?

• gumzan

njae kanske kanske inte!! jag trodde inte att jag var kräsen men ändå har jag så svårt att hitta "dröm" klänning, bukett, håruppsättning osv

Har kollat in denna www.landybridal.com/Product/Pro3119.html
    men jag vet inte , denna är inte för stor, och prinsessig eller ah jag vet inte helt enkelt..

• Trollia
    gumzan skrev 2009-10-11 12:09:44 följande:
    njae kanske kanske inte!! jag trodde inte att jag var kräsen men ändå har jag så svårt att hitta "dröm" klänning, bukett, håruppsättning osvHar kollat in denna www.landybridal.com/Product/Pro3119.htmlmen jag vet inte , denna är inte för stor, och prinsessig eller ah jag vet inte helt enkelt..
    Ok, du ska ju köra på den du gillar..när jag såg bilden på min klänning var jag helt fast i den...letade vart den fanns ända tills jag hittade säljaren..så du måste ju känna själv vad du tycker...jag ville inte ha allt för mkt princessklänning eller gräddbakelse så därför var jag helnöjd när jag hitta min..samtidigt är jag inte helt 100 heller på att det är rätt..har kikat på andra klänningar med..
  • Tausen

Såg att den andra junitråden nu var stängd. Är detta den enda nu??

• gumzan

ingen aning om detta är den enda, kan hända att den andra öppnas upp igen.

• Martinaa

Vet inte vilken den andra tråden är, men alla trådar stängs ju efter tre månader, och är så fallet här så då kommer den andra inte öppnas igen.

• gumzan

hihi jag menade om nån annan öppnade en lika dan igen :)

Hur går det för alla, vi har fastnat lite nu när pensionatet gick i konkurs.

• Bettertogether

Ja, den andra tråden har stängts nu... Så om vi fortsätter med endast en tråd vid nästa trådstart?

Döp gärna den till nr 3 då, så kanske alla junibrudar från den gamla tråden hittar dit också :)

• Bettertogether

Jag startade upp en juni 2010 nr 3 tråd för oss som hängt i den andra... men kom gärna över dit sen när denna stängs. :)

• Martinaa

Varför öppna en ny när denna fortfarande är aktiv? Är det inte bättre att ha EN tråd åt gången, blir ju väldigt förvirrande om det är flera igång samtidigt... Det är ju fortfarande två månader kvar på denna...

Svar på tråden JUNI 2010