Den knäppaste present ni har fått alla kategorier?
Vilken är den knäppaste present ni har fått alla kategorier?
Blev den uppskattad?
Vilken är den knäppaste present ni har fått alla kategorier?
Blev den uppskattad?
jo jag vet, hehe
Grejen är att tanten är rätt tät, så det är ju så himla komiskt att hon är den som handlar på lidl och gärna exakt likadana julklappar till alla oavsett ålder och så är det alltid världens konstigare saker. Men hon är väldigt gullig så det är inte menat som elakt nu.
En blommig borrmaskin av en pojkvän på min födelsedag. Kanske fyllde 18...
Har kommit till användning flera gånger, så den blev ju uppskattad så småningom!
En prynadschincilla i plast som skulle se ut som porslin men det inte fanns en chans i helvete att man kunde luras att tro det. Fick den av min moster som spontanpresent med motiveringen "åh, jag såg den på ÖB (säger ju iofs det mesta om kvalitén) och bara tänkte att den måste jag ge till Jenny". Eh, jaha tänkte jag, men var det inte så att det var min moster som var galen i chinchillor och inte jag, men det verkade hon ha glömt. *s* Dessutom var den hiskeligt ful och såg mest ut som en råtta med gigantaiska öron.
nej det ska hon ha cred för
Sång och tavlor skrev 2009-09-17 21:39:39 följande:
Mina kompisar har gjort en grej av att alltid hålla "budget" när de köper presenter, dvs. det ska vara exakt den summan som de har lagt ihop. Detta har resulterat i att jag ett år bla. fick ett presentkort på Indiska på 254,50 kr. Ett annat år fick jag som pricket över i en halv zoo-ask (de hade alltså tagit ut hälften av godiset...)
När jag prästvigdes så fick jag ett troll av några kompisar. Antagligen var det meningen att det skulle likna mig men på ett parodiskt sätt. Det hade stripigt flammoigt hår i flätor, runda glasögon, skelade, och hade utstående tänder. Dessutom hade den kaftan på sig, så man kunde inte missa att det var ett präst-troll, ööh! Till saken hör, att en av dessa kompisar har träffat en tjej, som tydligt visar hur svartsjuk/avundsjuk hon är på vår vänskap. Hon klargjorde att jag skulle sätta troll-skrället på den finaste platsen hemma och fotografera eländet och sedan skicka fotot till konstnären som gjort det, sure! Av någon väldigt oförklarlig anledning råkade en av mina katter få tag på trollet, och nu finns det inte i min ägo mer. Lång förklaring till knäpp present!