• Sång och tavlor

Den knäppaste present ni har fått alla kategorier?

Vilken är den knäppaste present ni har fått alla kategorier?

Blev den uppskattad?

• Svar på tråden Den knäppaste present ni har fått alla kategorier?
  • Heloise

samlarsak, jag hatar särskrivningar ändå lyckas jag hela tiden

En sådan här är det, de är fina men...
    www.kimmidoll.com/

• KatjaB

Sång och tavlor skrev 2009-09-17 17:10:10 följande:

Du kanske har berömt hennes kyckling någon gång utan att tänka på konsekvenserna?
    nope.. hon tyckte bara själv att den var så god. Det var årets julklapp till alla från henne. haha
  • Heloise

Fast det var ju lite kul ändå haha

KatjaB skrev 2009-09-17 17:38:14 följande:
    Sång och tavlor skrev 2009-09-17 17:10:10 följande:
    nope.. hon tyckte bara själv att den var så god. Det var årets julklapp till alla från henne. haha
  • 20110820

Har inte fått det själv men min mamma fick en julafton för många herrans år sedan ett paket bindor i julklapp av min pappa... mamma var inte nöjd!

• Sång och tavlor
    20110820 skrev 2009-09-17 17:43:39 följande:
    Har inte fått det själv men min mamma fick en julafton för många herrans år sedan ett paket bindor i julklapp av min pappa... mamma var inte nöjd!
    Kunde inte låta bli att dra på smilbanden.
  • 090208

Pa 25-arsdan! Helt otroligt!
    December 2009 skrev 2009-09-17 16:34:29 följande:

jag fick på min 25 års dag en sån där tådelarsak och fotfil av min bror med fru inköpt på ica för vad.. 50 kr? max.. jo och ett balsan var det med..   INTE uppskattat!!
  • Sång och tavlor

December 2009 skrev 2009-09-17 16:46:46 följande:

eller hur!! kändes ju lagom kul när jag la ut typ 1000 kr på present till min bror och 500 till henne och med eftertanke köpt saker jag VET de skulle uppskatta
    De pengarna hade säkert räckt till flera pedikyrer.
  • nennesjuttioåtta

en gulblekt pocketbok från Konsum och ett sittunderlag (det var däremot nytt) av farmor när jag fyllde 15.

1000 tandpetare i julklapp av min bror (han var visserligen inte så gammal).

• Sång och tavlor
    nennesjuttioåtta skrev 2009-09-17 19:45:07 följande:
    en gulblekt pocketbok från Konsum och ett sittunderlag (det var däremot nytt) av farmor när jag fyllde 15. 1000 tandpetare i julklapp av min bror (han var visserligen inte så gammal).
    Du kunde ju gjort din egen spikmatta.
  • nennesjuttioåtta

ja, då hade jag varit helt klart i framkant med den trenden.

Svar på tråden Den knäppaste present ni har fått alla kategorier?