• Sång och tavlor

Den knäppaste present ni har fått alla kategorier?

Vilken är den knäppaste present ni har fått alla kategorier?

Blev den uppskattad?

• Svar på tråden Den knäppaste present ni har fått alla kategorier?
  • December 2009

jag fick på min 25 års dag en sån där tådelarsak och fotfil av min bror med fru inköpt på ica för vad.. 50 kr? max.. jo och ett balsan var det med..

INTE uppskattat!!

• Sång och tavlor

Du skulle låtit dem utföra pedikyren på dig med.

• December 2009

eller hur!! kändes ju lagom kul när jag la ut typ 1000 kr på present till min bror och 500 till henne och med eftertanke köpt saker jag VET de skulle uppskatta

• Heloise

En lampa som man klistrar nå grejjer på så blir det bilder av skuggorna, typ. Även en knepig docka I från USA som jag inte riktigt förstår mig på, de heter kommi dolls.
    Min heter tomomio eller nått, fattar inte vad de är bra för, vad syftet är men det är tydligen nå samlar saker så den står framme och samlar damm och alla frågar vad det är för nått!

• tallkrogen

Färdiga "lappar" med ögon make-up... Som en knuggis. Håll den mot ögonlocket och gnugga så hade jag en ny snabb skugga! Märklig sak...

• KatjaB

en kycklingkrydda av sambons farmor (nej hon är inte dement)

uppskattades? nja, fick mig ju ett gott skratt som trodde att denna högst seriösa kulklapp var ett skämt

• Sång och tavlor

Du kanske har berömt hennes kyckling någon gång utan att tänka på konsekvenserna?

• Sång och tavlor

En samlarsak i dubbel bemärkelse.

• Sång och tavlor
    Heloise skrev 2009-09-17 16:51:21 följande:
    En lampa som man klistrar nå grejjer på så blir det bilder av skuggorna, typ. Även en knepig docka I från USA som jag inte riktigt förstår mig på, de heter kommi dolls.Min heter tomomio eller nått, fattar inte vad de är bra för, vad syftet är men det är tydligen nå samlar saker så den står framme och samlar damm och alla frågar vad det är för nått!
    En samlarsak i dubbel bemärkelse.
Svar på tråden Den knäppaste present ni har fått alla kategorier?