Amelle
Kul med bokmässa, köpte du något roligt?
Hösten i Paris med mannen låter supermysigt och vilken tur att det är festival när ni är där. GOd mat är aldrig fel när man reser! Nej nej, inte späka dig, fel strategi! Du ska tänja magsäcken nu så att du kan njuta ordentligt av all den goda maten istället!
Izunia
Nja operationsmässigt var det kanske inte det bästa, såret sprack tyvärr varje gång så det blödde en del efter. Trodde faktiskt att jag skulle slippa det efter första veckan.
Jag tycker att din packning lät perfekt för en härlig helg med bröllop, vad mer kan man behöva?
Ser fram emot en härlig reseberättelse från Turkiet, funderar på att åka till Istanbul med en väninna om ett par veckor. Vi velar mellan det och Madrid eller Milano.
Gemma
Stackars ditt Monster! Det kan inte vara lätt att vara liten och sjuk, men aptiten verkar hon ha kvar ändå, vilket måste vara ett friskhetstecken. Läskigt med allergiska reaktioner mot penicilin, det är ju en sådan sak man gärna vill kunna ta.
Tvisten du skriver om angående marken, var det något ni kände till när ni köpte huset? Annars kan du få pengar av förra ägaren som kompensation, i värsta fall efter en vända i Tingsrätten. Lycka till!!
Själv ligger jag nu i soffan och känner mig synnerligen oglamourös. Har datorn på magen där den värmer gott genom filten. Har bullat upp med te och lite kakor i soffan framför Lyxfällan och försöker tina upp lite. Efter jobbet tog jag en långpromenad runt i stan i aldeles för höga klackar, borde ha lärt mig att inte promenera i 1.5-2 timmar i 8 cm klackar, det gör ont i fötterna sen. Mannen är ute i skogen och jagar, lite tomt här hemma. Igår försökte jag verkligen ta hand om mig själv, massor med böcker, te, glass, kakor, middag, filt, levande ljus osv. Blev rastlös efter 15 minuter, försökte se en film, Min bäste väns bröllop, men inte ens det fungerade så många minuter... slutade med att jag telefontrackaserade mina vänner halva kvällen och målade naglarna mörkröda.
Kvällen har gått till att laga lite mat efter promenaden och dricka te som jag köpte i Cervinia när jag var där och åkte skidor i påskas. Ska snart försöka få ordning på packningen inför helgens tjejresa. Vi åker till det mycket exotiska stället Karlstad, väldigt glamouröst! En av tjejerna sitter ting där så vi åker på besök över helgen. Ska bli riktigt mysigt att bara umgås, prata strunt och dricka mängder med vin. På söndagen avslutar vi med en stadig brunch innan vi åker hem igen. Vi ses i vanliga fall sista söndagen i varje månad för att äta brunch men nu flyttar vi det en helg när vi ändå ses allihop.