• anoli

Bröllop 2010 del8

Tror jag med ska vara barbent!
    Men får väl se.. lär ju säga att jag tycker det är ganska hett med stay-ups så vore ju lite roligt för den sakens skull :)

• anoli

'Humlan66' Det var rätt länge sen jag var in i föreningshuset nu. Men vad jag minns så är det superfint :) Dubbeltrappor som leder upp till "festvåningen".
    Kruxet är ju att du måste vara familj med nån som jobbar på Korsnäs alt. arbeta på Korsnäs själv för att få boka. Som jag förstått så är de rätt hårda på det?!

Gällande toakorg så funderar jag med på om vi ska ha såna. Min tjej tyckte det var en så rolig ide på det bröllop vi var på sist. O jag är ju inte den som tackar nej till lite extra pyssel ;)

• anoli

Äsch, vi kommer ha mixade toaletter tror jag. Eller kom på nu att jag inte vet hur det ser ut i lokalen.. Men tänkte så iaf. Så då kan man ju ha samma på båda!

• anoli

Åh, Humlan66, vad skoj att ni hittat lokal!
    Vilken är det? Tänkte om det var så att du skulle gitfa dig här i samma trakter som mig?

• anoli

Humlan, nej, tyvärr vet ingenting om den.

Men är övertygad om att det blir super :)
    Hoppas den hålls inom rimlig budget!
    Håller tummarna :)

• anoli

Våran budget ligger på max 50 000 för en fest med ca. 70-80 gäster.

Idag har jag förresten hämtat ut mina skor :) De är lite lite för stora, men går nog bra med iläggssula. Tyvärr var de inte så himla bekväma, men va fasiken, ska jag dansa loss på kvällen så får jag väl göra det barfota då ;)

• anoli

Hej alla tjejer!
    Här ligger det lite lågt med bröllopsplanerandet. Så mkt annat att tänka på nu, och känner absolut inte att vi har nån anledning att stressa :)

Hoppas allt är bra med er andra, verkar som ni planerar för fullt!

O Katja, lite skoj ändå att idol-friarn kommentera i tråden, hehe =D

• anoli

Vi är fortfarande inne på titanringar.. Förmodligen från titanringar.com. Spräcker budgeten lite eftersom vi måste köpa nya förlovningsringar med (känns inte som våra i guld passar).
    Men.. Ringen är ju ändå det man har kvar längst!

• anoli

Jättefina Katja! Har själv kollat på båda :)

Tack för tipset blivandefrueriksson, men har inte fastnat för någon av dem med guld i.. Lagt ut mina tre favoriter på bloggen ( www.ventileringar.blogg.se )

Får se hur det blir..

• anoli

Haha, där ser man :)
    Var det av någon särskild anledning ni valde kupade istället?
    Vill ha alla tips ;)

Svar på tråden Bröllop 2010 del8