har ni sett...
...världens SÖTASTE inmarsch???
Fick den här till mailen och bara önskade att jag var en sådan här person som vågade någonting sånt här!
UNDERBAR!
Vad tycker ni?
...världens SÖTASTE inmarsch???
Fick den här till mailen och bara önskade att jag var en sådan här person som vågade någonting sånt här!
UNDERBAR!
Vad tycker ni?
Ja, men att tycka att svenska kyrkan är tråkig är ju till att ta i. Det handlar om respekt för vad kyrkan är för lokal.
Fast gospelkörer är lite skillnad.. Visst ska man fira sin glädje över sin kärlek etc.. Men kyrkan har en annan syn på vigsel också..
Ledsen, men jag förstår fortfarande inte...
Kyrkan är ingen plats för flams och trams, vigseln är en GUDStjänst. Gospelkörer är annprlunda för gospel är till Guds ära.
Håller med dig, men samtidigt är detta med att dansa in inte värsta grejjen kan jag känna.
Vill man göra det inom rimliga gränser så klart, så tycker inte jag en präst ska sätta sig på tvären för det. =)
På YOUTUBE finns även ett klipp när de gör samma dans fast i rättssalen när de ska skiljas.
Så du tycker att om man dansar för att hylla kärleken, så är det flams och trams, men om man dansar för att hylla gud så är det inte det? Hade det varit annorlunda om låten hade varit en hylla-gud-låt?
Jag tycker inte att man ska flamsa och tramsa på en vigsel i vilket fall som helst.. Vill man spexa kan man göra det på festen.
Det är klart oxå ett alternativ men tycker inte att en präst ska förbjuda bara för att HAN inte gillar det. Finns inget som säger att man inte får göra så i en kyrka, varken i bibeln eller nånstans.
Men bara för att det inte faller prästen i smaken så ska han inte säga nej.