• Theresea

har ni sett...

...världens SÖTASTE inmarsch???

Fick den här till mailen och bara önskade att jag var en sådan här person som vågade någonting sånt här!

UNDERBAR!

Vad tycker ni?

• Svar på tråden har ni sett...
  • Superstarfia

Jag har faktiskt sett exakt samma dans på ett svenskt bröllop.. :)

• Ida F

heeelt underbar!!! Jag vill också göra sååå!!!

• Daaling

Åh gud så söööööööötttttttttt!!!!!

• marie32

å vad häftigt

om jag bara fick gubben att gå med på något sånt men det lär bli svårt
    å å bli det borgligt
    men
    vi får väll hitta på något liknande

• Burre Präst

Fjärde tråden om samma youtube-klipp! Får du procent på reklamen?

Jag skulle hursomhelst inte tillåta några såna här dumheter på en vigsel.

• Theresea

Burre Präst skrev 2009-09-01 21:33:51 följande:

Fjärde tråden om samma youtube-klipp! Får du procent på reklamen?
    [/citat]

Ber så hemskt mycket om ursäkt dels för att jag begått det stora brottet att ta upp ett ämne som redan varit uppe, vilket ju aldrig hänt på BT innan, och dels för att jag inte sitter här inne 24 h om dygnet och missat detta! Jätte ledsen att du behöver läsa samma saker hela tiden! Ska inte upprepas, lovar att läsa igenom alla inlägg på torget nästa gång jag skriver något "nytt".

[citat]
    Jag skulle hursomhelst inte tillåta några såna här dumheter på en vigsel.
    Nej för det är ju jätte fånigt av folk att vilja ha orginella och personliga vigslar...

Jag tycker iaf det är roligt att folk vågar vara sig själva och bryta sig loss från alla "regler"...
  • Theresea

Fjärde tråden om samma youtube-klipp! Får du procent på reklamen?Jag skulle hursomhelst inte tillåta några såna här dumheter på en vigsel.
    Ber så hemskt mycket om ursäkt dels för att jag begått det stora brottet att ta upp ett ämne som redan varit uppe, vilket ju aldrig hänt på BT innan, och dels för att jag inte sitter här inne 24 h om dygnet och missat detta!
    Jätte ledsen att du behöver läsa samma saker hela tiden! Ska inte upprepas, lovar att läsa igenom alla inlägg på torget nästa gång jag skriver något "nytt".

Och nej för det är ju jätte fånigt av folk att vilja ha orginella och personliga vigslar...

Jag tycker iaf det är roligt att folk vågar vara sig själva och bryta sig loss från alla "regler"...
  • Skogsälvan

Fjärde tråden om samma youtube-klipp! Får du procent på reklamen?Jag skulle hursomhelst inte tillåta några såna här dumheter på en vigsel.
    Vilken tur att du inte är vår präst då. För jag skulle inte vilja ha en så trångsynt och tråkig VF .

Skulle jättegärna ha något sådant då både jag och tre av våra barn dansar. Tyvärr känns det lite "gjort" då jag sett minst tre olika klipp på samma tema .
  • BlomAnna

Nu känns det ännu bättre att vi valt att gifta oss borgerligt och utforma vår vigsel efter de vi är och vad vi känner. Tråkigt att präster år 2009 fortfarande är så trångsynta och tråkiga. Kanske skulle fler gå i kyrkan om man bjöd lite på sig själv. För vad jag förstått står det inte i bibeln att man måste vara konservativ och tråkig för att vara präst...
Svar på tråden har ni sett...