Får din blivande man se dig och klänningen
innan bröllopet?
innan bröllopet?
Han kommer att få se den när jag väljer den för jag vill att han också ska tycka att jag väljer en fin klänning. Jag är värdelös på att ha hemligheter och jag skulle helt enkelt inte klara av att gömma den för honom men jag tror inte jag ska visa mig med klänning, skor och tillbehör på innan dagen D, eller dagen B menar jag ju.
Min sambo vill inte se den innan bröllopet och det tycker jag är romantiskt =) Vi har dock pratat lite om olika stilar o han har varit med när jag bara gluttat lite på olika klänningar på nätet, så jag vet på ett ungefär vad han gillar ändå. Jag har ju min klänning i mitt galleri, men eftersom han själv inte vills e den innan, är det ingen risk att han går in o kollar där =) Han vet att den finns där dock...
Lite osäkert ännu men han vet vilken klänning som är min favorit ( har dock inte köpt en ännu ) TROR jag kommer att ta bilder på bara mig samt tärna före vigseln och oss båda efteråt
Vilken bra idé! Den ska jag nog sno.. I o för sig är det ju min tärna som kommer vara vår fotograf, men det går nog att lösa på något sätt. Finns en till i sällskapet som är fototokig =)
Han har sett själva klänningen på bild, men i fel färg (min är ivory). Men han har inte sett mig i den och kommer inte göra det förrän dagen D.
han har inte sett den innan nu,men vi går in i kyrkan tillsammans så då får han se den....
Han har sett bild på mig i originalklänningen (jag syr upp en kopia), men kommer inte att få se mig i den innan vi ska fota. Vi fotar innan vigseln. Jag tror att det kommer att bli otroligt mycket känslor ändå bara att se varandra och att man vet att nu är det dags.
Jag har sett honom i hans outfit för jag var med när han provade smoking. Han var så snygg att jag började gråta.
Big NONO....här får han inte se något alls.
Han var dock med när jag designade den så han har en hint. Men , nej, nej....inte innan.
Han har varit med när jag provat, jag vill inte att jag ska ha en klänning han tycker är ful... Efter att jag har köpt den, när det nu blir, kommer han inte få se den förrän vid kyrkan.
min får se min när jag går upp för altargången!
Han vet dock att jag inte är en tjej som gillar enkla klänningar...STOR BAKELSE SKA DE VARA!
haha! och oroa mig för om han kommer tycka den är ful eller inte kommer jag inte behöva göra!han säger att det spelar ingen roll vad jag har på mig. jag är alltid lika vacker
sweet...