Får din blivande man se dig och klänningen
innan bröllopet?
innan bröllopet?
han kommer få se mig i den innan så man kan få en bedömning hur man ser ut, tror inte på skrock heller .
Han fick inte se klänningen eller mig innan
Han har sett min klänning.
sofia10 skrev 2009-08-21 08:54:03 följande:
Japp!
Han har sett klänningen, även på vid provning.
Kommer ta korten innan vigseln så kommer han ju ändå se den.
Jag kommer inte visa klänningen för min blivande förän på bröllopsdagen men hur vi gör med fotograferingen, det tvistar mina hjärnceller om. Jag kommer inteheller vilja se hans kläder utan vi kommer nog bara berätta för varandra vilken färg-nyans vi väljer och sen är det klart
Mig kommer han nog förhoppningsvis se varje dag fram till bröllopet men kvällen innan kommer vi spendera isär för enkelhetens skull.
Min m2b vet vilken klänning som är min favorit och att jag troligtvis kommer att sy upp just en sådan...Men sen får han inte veta mer...Vill inte att han ska se mig innan fotograferingen...Vill överraska :P
Jag har sett hans men han får inte heller se min förrän vigseln. Vi tar fotona efteråt. :P Dessutom så håller vi på traditionen att vi itne ska träffas på ett helt dygn innan. alltså 24 timmar.. Pirrigt!! :)
Min har varit med när jag valde ut den och han har därefter sett den i verkligheten. Han har sett hela utstyrseln som jag kommer ha.