Får din blivande man se dig och klänningen
innan bröllopet?
innan bröllopet?
Min blivande VILL inte se min klänning i förväg, vet inte riktigt vart jag ska gömma den sen när den är beställd ;)
Däremot får han se den när vi ska fotograferas innan kyrkan på bröllopsdagen! Om han inte väljer att blunda på alla kort ;)
Ja, det fick han. Hur skulle han annars kunna köpa matchande kläder till sig?
Nix,han skall inte få se klänningen skall gömma den hos min bror
Min blivande får inte se mig från jag kommer in i kyrkan och han står vi altaret
Min blivande får inte se mig från jag kommer in i kyrkan och han står vi altaret
Nej, det fick han inte. Jag hade gärna visat upp den, men han ville inte själv. Betyder tydligen otur enligt någon gammal tysk tradition (kanske svensk också, vad vet jag?!)
Nja, han kommer få se klänningen, men jag ska försöka undvika att han får se den PÅ MIG. Men ja, innan vigseln kommer han se mig i den, eftersom vi kommer fotas innan.
Han vet om vilken modell jag valt för klänning men kommer inte att få se den på förrän dagen D.
min man fick se ett dåligt foto väldigt snabbt nån vecka inna, han var jätte sugen att se mer, men ville samtidogt inte. Sen fick han inte se mig förän jag skred in i kyrkan med min pappa o mannen o barnen stod framme o mötte mig för en sista gemensam bit fram till altaret
Han var med när jag köpte mina klänningar, en till vigseln och en till när vi reser iväg. Han har varit med när jag valt skor och cape också, för den delen. Bättre smakråd finns inte!