• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

GRATTIS GRATTIS Fru Bygg! Åh vad härligt! Gratta henne från hela tråden, Lanovia!

Efter jobbet gick jag ut på 1,5 timmes promenad med vovven, när jag kom hem hade maken städat hela huset samt lagat entrecôte med potatisgratäng som nu ska intas med ett gott vin och idol på tv:n. Den här dagen blir bara bättre och bättre! Lycka!

• Ninnnis

Lanovia, du ska inbte ha dåligt samvete! Gläd dig åt att du har en omtänksam kärleksfull make, och lägg alla negativa tankar åt sidan en stund. Kram!

• lanovia 08

Ninnis vilken bra dag du verkar ha haft!

Vi satte oss i TV-soffan där sov jag i 3h innan mannen fick liv i mig och flyttat mig till sängen. Social? Jag?
    Sedan sov jag till halv tio imorse så över 12h sömn inatt.
    Skall på fest ikväll frågan är hur jag skall hålla mig vaken.

Ingis och Hvidis hade ni trevlig igår?
    Om några timmar skall jag träffa Daa.

• lanovia 08

Jo men det är ju det som gör mig så arg på mig själv. Att jag kan bli sur på honom för att för en gångs skulle inte fanns där att hjälpa mig precis när jag som mest behövde det. När han ALLTID gör det annars.
    Bortskämd? Jag?

Ninnnis skrev 2009-10-09 20:21:55 följande:
    Lanovia, du ska inbte ha dåligt samvete! Gläd dig åt att du har en omtänksam kärleksfull make, och lägg alla negativa tankar åt sidan en stund. Kram!
  • Fjällbruttan

Halloj tjejer, ännu en dag med spyan i halsen, oh hej och hå vad kul livet är

Har faktiskt lyckats skruva upp en klädhängare till Saga idag och marinera kött till middagen, här blir det krabba till förrätt och sen årets sista med grillat, älskling ska stå ute i snön och grilla ikväll

Nu ska jag fortsättta skura köket ett tag och sen skruva upp hyllorna jag målade för tre veckor sen i badrummet, tror nogde har torkat nu

Vart är Blomman?? Miss you....

Och Ingis förstås, fast du är ju utan dator igen va?

Lanovia, hoppas du och Daa får det trevligt Skulle också vilja fara iväg och fika... mycket roligare än att städa...

• Villemoa

GRATTIS till herr och fru Bygg, så underbart!!

Bruttan; vad skönt att höra att det går bättre för lillflickorna!

Idag var vi nere i nkpg för att fira svärfar och träffa den nye lille familjemedlemmen. Jag smälte så fort jag såg honom och kände en otrolig glädje över det nya lilla livet! Det gick mycket bättre än jag trodde. Han var så söt och sov mest men jag hann snusa bebis och hålla honom iaf Han var så liten (3350) så man har ju glömt bort hur LITEN Moa egentligen var när hon föddes 2430g "tung" Jag bara LÄNGTAR tills det blir min tur igen!

Kramar till alla! ♥

• passionsblomman

GRATTIS FRU BYGG!!!!!

*kutar och lägger mig*

Mamma är här ngra dagar till, imorgon åker vi till Växjö för att hälsa på min morfar. Ses!

• Fjällbruttan

OJ!!! Jag skriver först en morgon,,,, vad konstgt!! Har aldrig hänt förut
    jag gillar ju att sova...
    Middagen igår var underbar, älskling stod ute i snöfall och grillade!
    Men gott var det! Sen låg jag på soffan resten av kvällen för att middagen inte skulle gå i retur... JAG ÄR LESS PÅ ATT MÅ ILLA NU!!!!

Idag ska jag traska ut i snön med en skurhink och ta mig genom de 5 cm höga drivorna till husvagn och vinterstäda den. De stora tjejerna åker pulka med lilla vild, de fick välja, ta lillasyster eller städa..tror inte valet var så svårt

Villemoa, så mysigt att snusa bebis!! Och vad sköt att det gick så bra för dig, håller alla tummar och tår för att du snart har ett knytte i magen igen!

Jag slog in kläder till tvillingtjejerna igår... strl 40-44.. det var LITET! Moa trodde lågbyxorna var shorts

Kramen till alla

• ingenjörsbruden

Hej hopp ett lite kort stopp!

Stort GRATTIS till fru Bygg! Hoppas att alt gick bra o ni mår toppen!

Kul att det nästan är exakt en månad mellan tripp (lillmuffin) trapp (Bellabus) o trull (mini Byggaren)!

Har startat datorn så många gånger o TROTT att jag skulle få sitta o snattra lite med er.....men ja....Belllabus har haft andra ideer! Mitt lilla marvrak till skriktroll!

Har saknat er ngt förfärligt!

Hade jattemysigt med Hvidis o lillmuffin....som inte är så liten längre!
    fick tips av Hvidis på zonterapi mot magont o några påsar fänkålste.....som verkar ha effekt....*peppar peppar ta i trä....*

Husbygget går framåt med fart... bara tegling kvar att göra utv!

Dop e bokat t februari o så är vi anmälda t bebissim i jan!

Nu får det räcka med egoinlägg......postar detta....sen ska jag försöka kommentera....om jag får för Bellabus

Svar på tråden I vått och torrt och väntan