• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • Sjuttiosexan
    gosbruden skrev 2009-08-24 15:53:52 följande:
    Jag har panik!!!! Jag är gravid är super duper extremt glad över det för vi har längtat efter familj. Men nu när veckorna går så inser jag.... KLÄNNINGEN!!!! den passar inte längre... åhhh.. 3 veckor från bröllop och ingen klänning! Vad göra?
    GRATTIS! Det ordnar sig med klänningen. Min bästa vän hade köpt sin drömklänning och även hon blev gravid lite lagom inför bröllopet. Med två missfall i bagaget vågade hon inte kolla efter nya klänningar av ren skrock, så typ tre veckor innan insåg hon att hon var tvungen att hitta ny klänning (den nya var snyggare än den första enligt mig ;) ). De var väldigt hjälpsamma och förstående =snabba i butiken så se till att komma dit bara så hjälper de dig :)
  • gosbruden

Tack för alla grattis!
    Jag är nu i vecka 14 och på bröllopet kommer det vara vecka 16+4.
    Jag provade klänningen igår med underkläderna jag ska ha och det såg inte illa ut men det var fruktansvärt obekvämt för min stackars mage :/
    Jag kollade på sömmarna och det går inte att ta ut den mer ser det ut som tyvärr

Ja, det blir nog till att leta efter ny klänning, ska först se om det går att lägga ut min, för den är ju så fin..
    Det känns ju skönt att veta att det finns fler klänningar där ute iaf.. Jag hittade min nuvarande klänning på en eftermiddag jag med så jag får hoppas att jag kan hitta en ny på kort tid.
    Förlåt, nu blev det lite långt men det här med klänningen håller mig uppe om nätterna :/

• bellrik

jag håller tummarna för att du snubblar över den perfekta klänningen på första försöket!

gosbruden skrev 2009-08-24 22:57:42 följande:
    Tack för alla grattis! Jag är nu i vecka 14 och på bröllopet kommer det vara vecka 16+4.Jag provade klänningen igår med underkläderna jag ska ha och det såg inte illa ut men det var fruktansvärt obekvämt för min stackars mage :/Jag kollade på sömmarna och det går inte att ta ut den mer ser det ut som tyvärr Ja, det blir nog till att leta efter ny klänning, ska först se om det går att lägga ut min, för den är ju så fin.. Det känns ju skönt att veta att det finns fler klänningar där ute iaf.. Jag hittade min nuvarande klänning på en eftermiddag jag med så jag får hoppas att jag kan hitta en ny på kort tid.Förlåt, nu blev det lite långt men det här med klänningen håller mig uppe om nätterna :/
  • thildamy

5 sept ~ 12 dagar kvar
    cookie 27
    sjuttiosexan
    noodi
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept ~16 dagar kvar
    thildamy
    minihopp
    MaLevi
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept ~19 dagar kvar
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept ~26 dagar kvar
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak
    stl48
    tösabita
    trallandejänta
    fiaojonny
    kennethsdotter
    katarina1984
    baybee80
    Tindre

26 sept ~33 dagar kvar
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious
    emertin

Är lite trött sitter på jobbet mitt i natta hoppas nedräkningen blev riktig...

• bellrik

usch är det bara 12 dagar kvar... Jag har ju massor kvar att göra!

• stl48

Hej alla!

Har en stark känsla av att det blir hippa på lördag. Några av mina goda vänner är upptagna de andra helgerna så det är liksom bara denna lördagen kvar innan den 19:e
    Fast vem har sagt att det måste bli på en lördag......

Angående att träffa prästen.
    De sa till oss också att prästen tar kontakt ca två veckor innan, men jag kände mig lite stressad så jag ringde själv och bokade ett möte med honom imorgon och det var inga problem alls.

Här har ni en till som drömmer om kaotiska bröllop och märkliga möhippor De e väl nerverna fastän jag intalar mig att jag har allt under kontroll.

• emertin

Igår fick jag hem slöjan som jag beställt på nätet, och en timma senare ringde min mamma och talade om att hon hittat slöjan som hon hade när hon gifte sig.....

Hon tar med den idag så vi får se om den passar min klänning, i så fall tar jag självklart den.

• Ellani
    gosbruden skrev 2009-08-24 22:57:42 följande:
    Tack för alla grattis! Jag är nu i vecka 14 och på bröllopet kommer det vara vecka 16+4.Jag provade klänningen igår med underkläderna jag ska ha och det såg inte illa ut men det var fruktansvärt obekvämt för min stackars mage :/Jag kollade på sömmarna och det går inte att ta ut den mer ser det ut som tyvärr Ja, det blir nog till att leta efter ny klänning, ska först se om det går att lägga ut min, för den är ju så fin.. Det känns ju skönt att veta att det finns fler klänningar där ute iaf.. Jag hittade min nuvarande klänning på en eftermiddag jag med så jag får hoppas att jag kan hitta en ny på kort tid.Förlåt, nu blev det lite långt men det här med klänningen håller mig uppe om nätterna :/
    Förstår verkligen det! Vi bestämde oss för bröllop ca 6 veckor innan det var dax, och jag var med mest stressad över klänningen! Så det var det första jag tog tag i , efter kyrka då!
    Du kommer hitta en superfin klänning, jag lovar!!!
  • Mollywe

Hallå alla september-brudar!
    Här har ni en till, gifter oss 19 sept.
    Har läst lite i denna tråden till och från men aldrig skivit någonting. Men nu kanjag inte hålla mig längre

Har panik över att det kanske inte är så varmt i slutet av sept som jag på något sätt hela tiden trott. Har en baraxlad kort klänning och inser att jag kanske måste införskaffa någon form av bolero.

Vi kommer ju knappt vara ute något. Fotograferingen kommer förvisso vara ute men då vill jag ju ändå inte ha någonting över klänningen.

Hur har ni resonerat i detta? Har sett att några av er har skaffat en sjal.

• carolaj83

gud vilka bröllops drömmar jag hade inatt!!!!
    först missade jag hela middagen+ festen för att jag bara skulle sova med vårt yngsta barn 1 timme men vi vaknade kl 05 på morgonen
    sen när jag vaknade och somnade om så drömde jag att jag tappade mina tänder dagen innan bröllop och det känndes så verkligt, känns fortfarande obehagligt i munnen

jaja sambon som skulle beställt tårtan idag ligger hemma o e sjuk så jag är hemma från jobbet och tar hand om yngsta dottern som nu sover, ska börja ta tag i att sy innan hon vaknar kanske

Svar på tråden September 2009 del. 5