Mitt tips är att inte bara leta runt på nätet, gå och prova i butik, ta hjälp av exediten de har varit med för och vet vilken typ av klänning som skulle passa dig.
Jag kolla runt lite på nätet men tyckte det var ganska trist, man ser inte klänningarna riktit bra alltid.
Gick in i en butik, tänkte nej ska inte bara plocka fram det jag tänkt utan gick fram till expediten och bad henne ta fram tre helt olika klänningar som hon trodde skulle passa mig. Hon frågade lite om hur bröllopet skulle vara och hur jag hade tänkt med släp/spets mm. Tog fram tre, var av hon rekommenderade en. Jag prvade den hon rekommenderade först och föll totalt för klänningen, det nästan exakt den modellen jag tänkt utan att säga det till henne och den passade perfekt. Provade även de andra två och även om de kändes bra så var det inget mot den första.
Jag trodde jag skulle ha massa problem brukar aldrig hitta kläder som jag gillar direkt och tänker på det går tillbaka och provar mm.
Brudklänning - från jag gick in i butiken hade jag hittat betalat handpenning ut igen på 20min.