Humlan66 skrev 2009-08-14 11:53:45 följande:
Ja jag håller med, jag har samma lyxproblem *s* när man hittat en klänning så ser man nästa.. och nästa och .. Suck men nån gång måste man ju välja enFast jag hade ju bestämmt mig . 2 gånger och beställt från ebay och båda gångerna blidde jag blåst. suck .Ett tecken kanske *s* nä men tråkigt som fan
Blev du blåst båda ggrna?? Men vilken otur! Jag har aldrig blivit blåst på ebay, men jag har bara beställt saker av användare med typ 6000goda omdömen osv. Usch.. men då kanske de klänningarna inte var rätt för dig ändå, får försöka tänka positivt.
Själv ville jag ha en klänning som gick utåt från midjan/höften och blev STOR, lite mer 1700talsinspirerat, och jag hittade INGET. Alla var raka raka raka a-linjeformade eller sjöjungfruklänningar, eller så såg de ut som ballerinakjolar i tyll. När jag prövade min klänning först i butiken trodde jag inte att den var rätt heller (fast jag sett den på bild), var så inställd på att kjolen hängde, sedan fick jag på mig rätt underkjol och då klickade det till. Den var det!
Har sett en massa fina klänningar efter det men de är inte 'jag', jag tror faktiskt att man får bestämma sig för vad som är smickrande på en och vad man verkligen tycker om och så håller man fast vid det. Det är inte värt att gå och vela för länge och få ångest över 'ifall' man skulle ändra sig, då kan man ändra sig med allt