såg att någon undrade hur man skulle äta efter pulverdieten. I höstas gick jag 10 veckor ren pulverkur och losade 18 kg. när man börjar äta igen efter en sån lång kur måste man vara försiktig så inte magen får en chock. lite mat åt gången är det som gäller under en vecka då. När magen är igång igen så körde jag protein = kött, fisk, fågel i storlek som min knytnäve. Kolhydrater iform av varma grönsaker, dock inte potatis, också dessa som en knytnäve. Vattengrönsaker, såsom, gurka, sallad, paprika, tomat osv till ytan av en handflata. Sen en fettkälla till måltiden tex lite dressing, eller som jag 8 gröna oliver för att piffa till :D
Efter ett tag så kan man testa sig fram med hur mycket potatis pasta eller ris man kan lägga till utan att gå upp i vikt. Dessutom är mellanmål viktiga, tex en näve mandlar är kanon, eller en makrillsburk, eller det lättaste att ta med...frukt. till frukost äter jag ett kokt äk som jag mosar tillsammans med 2 stooora matskedar keso, detta kan man piffa med lite dill, rom, eller diverse frö....kommer inte ihåg vilka det är jag har....de bulkar i magen o fyller den utan att man tar upp näring.....
Långt blev det, men hoppas det hjälpte :)