Är jag fjantig?
I typ två månader har vi vart asstressade för att få allt klart och än är de många saker som inte är hundar klart (090807). Vi hade tänkt jobba gärnet på det den här veckan så vi kunde ta en välförtjänt paus från planerandet och hitta på något tillsammans. Vi ha inte gjort något ihop på månader känns det som. Så min sambo tyckte att vi skulle åka någonstans till helgen och de skulle kännas toppen - om så mycket som möjligt är klart innan vill säga.
Så igår då hans bror var förbi så sa han "Du på lördag måste du hålla honom hemma för då kommer vi och hämtar upp honom"
Happ, där rök vår helg. Till saken hör att vi har bara denna helg och bröllopshelgen (då man troligen lär vara lite mör;)) och sen har vi hans barn igen i två veckor...
Hade verkligen sett framemot att få slappna av med honom. Visst, jag kan göra de med vänner med men de är honom jag saknar i all stress. Nån som förstår?
Å hur kan de välja att ta det denna helg? Hans bror och toastmastern som har fixat svensexan vet hur sjukt mycket vi har att göra och hur stressade vi är båda två.. så nu blir det att stressa denna vecka för att bli ledig till helgen så hans kompisar kan sno honom.
Och nej, jag är inte avis på svensexa, har sagt till tärnan att jag inte vill ha/förväntar mig någon möhippa då mina vänner bor så spridda runt om så de skulle vara skitsvårt att fixa något. Men jag har sagt till dessa som fixat att sambon dels verkligen inte vill ha något och att om de fixar något inte ta det innan eftersom vi redan är sönderstressade. Så väljer de sista helgen innan och säger det bara knappt en vecka före :(
Alltså, de handlar mest om att jag är stressad och behöver en lugn helg med min älskling, som vi hade planerat. Inget annat.