• Arwent

Jag vågar inte!

Min sambo önskar sig mer än något annat en secret box som morgongåva.

Men JAG VÅGAR INTE!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-28 15:44
    Nu har jag bokat en tid. Det blev redan på fredag! Nu behöver jag hjälp med "rekvisita". Ni som gjort en budoirfotografering får gärna tipsa mig. Vad ska jag tänka på?

• Svar på tråden Jag vågar inte!
  • kikki kikki

jag kan inte för mitt liv fatta varför man ska göra det.
    men det är ju jag det

• Fotbollsfru

Jag kanske ska förtydliga min ståndpunkt. Mitt inlägg baseras på meningen som TS själv skrev "Jag vill ju egentligen göra det". Vill man inte är det en annan sak. Men vill man men inte vågar tycker jag att man ska köra. Gasen i botten, bara.

• Emmas syster

Om du vill men inte vågar så tycker jag att du ska ta en väninna/syster i handen och en flaska skumpa i den andra och hitta en fotograf (gärna kvinna om det känns bättre) som du trivs med och bara göra det!

Skumpan är inte för att bli full! även om ett glas kan göra en ngt modigare. Det känns lite roligare och lyxigare oxå

• delirious

jag törs inte heller, med 3 graviditeter och social fobi i bagaget...men kommer ta mina bilder själv :) med självutlösare på kameran och svartvita bilder, har dessutom beställt ett svart album som jag ska klistra in bilderna i...

• totte38

Du känner inte ngn duktig tjej som kan fotografera? Jag bad om hjälp från min kusin som är lite av en amatör fotograf. Kändes så mkt lättare inför ngn jag känner och en kvinna dessutom.

Det blev kanonfina bilder! Sen så kan man själv välja och vraka bland bilderna, lite redigera dem om man vill och även zooma in de bitar på sig själv man är nöjd med och utlämna de delar som man trivs mindre bra med.

• Arwent
    Fotbollsfru skrev 2009-07-26 22:44:04 följande:
    Det viktiga i livet är att komma över sina egna uppsatta hinder.
    Precis!
    Därför ska jag boka en tid nu och komma över det där hindret. Det kommer kännas så bra efteråt...tror jag.

Tack alla för råd och pepp!
  • Emmas syster
    Arwent skrev 2009-07-27 08:54:40 följande:
    Precis!Därför ska jag boka en tid nu och komma över det där hindret. Det kommer kännas så bra efteråt...tror jag.Tack alla för råd och pepp!
    WOW! Vad duktig du är!!!! Applåder!

Det är rätt skönt att ha med ngn som du litar riktigt mkt på och som kan coacha lite.
  • MilosMamma

men du, du behöver ju inte ta naken bilder, man kan ju göra sensuella bilder på detaljer så kan du ha kläder på dig hela tiden.

Arwent skrev 2009-07-26 21:00:45 följande:
    Min sambo önskar sig mer än något annat en secret box som morgongåva.Men JAG VÅGAR INTE!!!
  • J D

Varför göra ngt som man inte vill? Du är väl inte din mans objekt heller! Han kan väl göra en SB själv om han nu tycker att idén är så het.

Visst ska man jobba på att komma över egna personliga hinder men att utsätta sig själv för den här typen av obehag är knappast ngt som kommer att stärka en som person. Istället kan man faktiskt förlora respekten för sig själv för come on- det handlar om att du ska fotografera dig oerhört lättklädd- hur stärker det dig som subjekt?

• Arwent

Den diskussionen behöver vi inte ta här!

Svar på tråden Jag vågar inte!